استاندار همدان:

نیروی انتظامی پیشانی نیروهای مسلح در شهرها و روستاهاست

استاندار همدان با بيان اينكه نیروی انتظامی پیشانی نیروهای مسلح در شهرها و روستاهاست، گفت: نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم و توسعه کشور در دست گرفته است و تلاش می‌کند.
کد خبر: ۲۵۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 28August 2017
نیروی انتظامی پیشانی نیروهای مسلح در شهرها و روستاهاستبه گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تعامل خوبی را با نیروهای نظامی داشته است به طوری که همیشه سعی بر تقویت نیروهای نظامی با تاسی از رهنمودهای مقام معطم رهبری را داشته است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بسیار پر تلاش است و در میدان حضور دارد، این مجموعه را پیشانی نیروهای مسلح در شهرها و روستاها دانست و گفت: ما در تمام شرایط نیروی انتظامی را در میدان می‌بینیم.

استاندار همدان بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم در کشورهای همسایه ایران خونریزی است و در کشور ما امنیت ارزشمندی حاکم است و برنامه‌های توسعه محور کشور را اجرا می‌کنیم، به دلیل قدرتمندی و عظمت نیروهای مسلح ماست که باید قدردان آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه جرائم روز به روز کاهش می‌یابد و اقتدار نیروی انتظامی مشهور است، تاکید کرد: مردم نیز از وضعیت رضایت کامل دارند و این ارزشمند است که نیروی انتظامی طرح‌های حفاظت از جامعه را به خوبی انجام دهد.

نیکبخت تصریح کرد: نیروی انتظامی باید به مردم اعتماد کند تا مردم نیز به او اعتماد کنند، البته این اتفاق افتاده است و مردم در حفظ نظم و امنیت استان همدان مشارکت کردند که این بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه سردار مهدیان‌نسب در دل مردم جا دارد چراکه با مردم بوده است، عنوان کرد: طی 30 سالی که در وزارت کشور بوده‌ام فرمانده‌ای مانند سردار مهدیان‌نسب را ندیده‌ام که با علم و اقتدار و پژوهش‌محوری وظایف خود را انجام داد.

استاندار همدان ضمن اشاره به اینکه چه خوب است وقتی از منصب خود جدا می‌شویم همه از ما به نیکی یاد کنند، مطرح کرد: چهار سال دیگر هم به ما می‌گویند استاندار سابق، اما چه خوب است که یادش بخیرها را به ما بگویند؛ زمانی که فرمانده جدا می‌شود اگر از او به خوبی یاد کنند ارزشمند است.

وی عنوان کرد: حدود 70 هکتار از اراضی، مورد تملک نیروی انتظامی قرار گرفت و 60 پروژه ریز و درشت نیز در هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکبخت با اشاره به اینکه انتخابات بدون کوچکترین مشکل با همکاری نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: از نیروی انتظامی غیر از این موارد انتظار دیگری نداریم.

وی تاکید کرد: سردار اشتری را عارف و متدین می‌دانم و در دیداری که با ایشان داشتم فهمیدم اگر نیروی انتظامی متحول شده است مربوط به سردار اشتری است؛ رضایت کارکنان نیروی انتظامی بی‌دلیل نیست چرا که ایشان فردی متدین و انقلابی هستند و معنویت خودشان را نیز از خانواده به ارث برده است.

استاندار همدان ضمن تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در کشور جایگاه ارزشمندی دارد، افزود: نیروی انتظامی مجموعه‌ای ولایی است و این یک امتیاز بزرگ است. 

وی با بیان اینکه به سردار کامرانی صالح خوش‌آمد می‌گویم، گفت: اکنون که ایشان در زمان بعد از مسوولیت فردی آمده که او زیاد کار کرده است، باید دو برابر کار کند.

نیکبخت بیان کرد: اگر کسی می‌خواهد شانس کاری داشته باشد باید بعد از کسی مسوول شود که خدماتی نداشته است و دلیل عنایت مردم همدان به حقیر همین موضوع است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای اقتدار نظام همه باید تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم و توسعه کشور در دست گرفته است و تلاش می‌کند و باید توجه داشت که توسعه در شرایط امنیت کشور ایجاد می شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار