سردار کرمی مطرح کرد؛

متناسب‌سازی آموزش‌های يگان ويژه ناجا برای مقابله با انواع تهديدات

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا با اشاره به پنج ماموریت اصلی این یگان، گفت: آموزش‌های يگان ويژه ناجا برای مقابله با انواع تهديدات متناسب‌سازی شده است.
کد خبر: ۲۵۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ - 28August 2017
متناسب‌سازی آموزش‌های يگان ويژه ناجا برای مقابله با انواع تهديدات
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن كرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع كاركنان يگان ويژه استان چهارمحال و بختياری، اظهارداشت: آموزش، ابزاری است که با بهره‌گیری از فنون و روش‌هايی گوناگون، مديران را در اداره امورات محوله ياری می‌کند، هر چه بتوانيم اين امر را در بين کارکنان توسعه و ترويج دهيم اثرات مطلوب و مناسب آن را در مأموريت‌ها شاهد خواهيم بود.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی ماموریت یگان‌های ویژه ناجا به پنج دسته، گفت: ماموریت ضداغتشاش از ماموریت‌های اصلی و ذاتی این یگان است؛ عملیات‌های ضدتروریستی و  مردم یاری، رهایی گروگان و نیز دفاع شهری از دیگر ماموریت‌های یگان ویژه ناجا به شمار می‌آید؛ آموزش‌های پلیس ویژه برای مقابله با این تهدیدات متناسب سازی شده است.

اين مقام ارشد انتظامی خطاب به فرماندهان یگان ویژه در سطوح مختلف تأكيد كرد: فرماندهان در تمامی رده‌ها می‌بايست نسبت به امر آموزش اهتمام بورزند و در اجرايي شدن دقيق برنامه‌های آن، مستقيماً نظارت كنند كه اين شرط اصلی مهارت افزايی است؛ برای مهارت افزایی بايد آموزش‌ها در ميدان عمل تمرين شوند زیرا 80 درصد يادگيری در ميدان عمل صورت می‌گيرد و 20 درصد ديگر به صورت تئوری به دست می‌آید.

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا در خاتمه ضمن تشکر از فرماندهان و كاركنان يگان ويژه استان چهارمحال و بختياری، گفت: بحمدالله اقدامات خوبی از یک سال قبل تا به امروز در اين يگان صورت گرفته و انتظار است اين مسير و پيشرفت با همين سرعت و دقت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار