فرمانده سپاه خلخال:

یادواره شهدای بسیج ادارات خلخال برگزار می‌شود

فرمانده سپاه خلخال از برگزاری یادواره شهدای بسیج ادارات و شهدای سه ماهه دوم شهرستان خلخال با محوریت شهیدان رجایی و باهنر و شهید شاخص کارمندان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 28August 2017
یادواره شهدای بسیج ادارات خلخال برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از خلخال، سرهنگ دوم «جهانبخش عطایی» فرمانده سپاه خلخال، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره شهدای بسیج ادارات و شهدای سه ماهه دوم شهرستان خلخال با محوریت شهیدان رجایی و باهنر و شهید شاخص کارمندان در خلخال برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یکی از مهم‌ترین اقدامی است که سپاه در این زمینه اقدامات قابل توجهی را در دستور کار قرار داده و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

فرمانده سپاه خلخال بیان کرد: نیاز است برای تداوم برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه مشارکت و همکاری‌ همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه گام‌های اساسی برداشته و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

عطایی بیان کرد:‌ این یادواره هشتم شهریورماه در سالن ارشاد خلخال از سوی بسیج ادارات حوزه مقاومت شهید تندگویان و با همکاری بنیاد شهید، فرمانداری شهرستان خلخال، اداره ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی و سپاه ناحیه خلخال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین همگان و به ویژه نسل جوان از اولویت‌های مهمی است که خوشبختانه با خروجی‌های موفقی روبه‌رو بوده است که امیدواریم از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها