امیر بابلی:

بیمارستان صحرایی ارتش در بستان‌ آباد برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان احداث شد

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان صحرایی ارتش در حوالی بستان‌ آباد احداث شد و کادر این بیمارستان در زلزله اخیر این منطقه اولین گروه‌های امدادی بودند که در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند.
کد خبر: ۲۵۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ - 28August 2017

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی ارتش در شهرستان بستان‌ آباد در آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که در ابتدای سال داشتیم گردان‌های بهداشت و درمان ارتش موظف شدند مردم‌یاری را در بخش‌های مختلف کشور داشته باشند.

وی افزود: گردان بهداشت و درمان مراغه با همکاری بیمارستان تبریز مردم‌یاری خود را در روستای کردکندی در حوالی شهرستان بستان آباد در قالب بیمارستان صحرایی آغاز کرد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی مجهز به دو اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، بانک خون و استرالیزاسیون است و متخصصانی در حوزه پوست، جراحی مغز و اعصاب، پزشک عمومی، جراح عمومی، روانپزشک و... در این بیمارستان حضور دارند.

بابلی با اشاره به زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: گروه امدادی بیمارستان صحرایی ارتش اولین گروهی بودند که برای امدادرسانی در منطقه زلزله زده حاضر شدند و در حال حاضر نیز با مرکز ستاد بحران بستان‌آباد در ارتباط هستیم و آمادگی پذیرش مصدومان را نیز داریم.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار