سردار «مومنی» خبر داد؛

کاهش۱۰‌درصدی سرقت‌های مهم در گیلان/ ارتقاء سطح آموزش در حوزه مهارتی مورد توجه نیروی انتظامی

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر کاهش ۱۰‌درصدی سرقت‌های مهم استان گیلان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: کاهش چشمگیر سرقت‌های‌خرد نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
کد خبر: ۲۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ - 28August 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی»، جانشین فرمانده ناجا در نشست جمع‌بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: عملکرد استان در نظارت ستادی مطلوب و رو‌به پیشرفت است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نظارت برای تعیین مصادیق دقیق خدمت رسانی و پی بردن به نواقص و زوایای پنهان بر اساس واقعیت ها و رسیدن به یک تصویر شفاف و دقیق، ضروری به نظر می رسد، تصریح کرد: هدف نظارت هرگز مچ گیری نبوده و نخواهد بود بلکه شناسایی و رفع معایب احتمالی است.

وی کاهش جرایم و جلوگیری از شکست های حفاظتی در استان را موفقیت آمیز توصیف کرد و افزود: این روند در بسیاری از استان های کشور نیز برقرار شده است.

جانشین فرمانده ناجا وضعیت فرماندهی انتظامی استان را به لحاظ تعدد نیروی انسانی مناسب دانست و اضافه کرد: اماکن فرسوده یکی از نواقص بزرگ انتظامی گیلان است.

سردار مومنی با تاکید بر کاهش ۱۰ درصدی سرقت های مهم استان گیلان نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: کاهش چشمگیر سرقت های خرد نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

این مقام ارشد انتظامی همچنین در خصوص مقابله با جرم قتل نیز گفت: بررسی دقیق و موشکافانه زمینه های فرهنگی و اجتماعی می تواند در مقابله با آن موثر باشد‌.

وی با اشاره به اینکه سطح دانش کارکنان انتظامی استان در نظارت ستادی قابل قبول است اما در زمینه عملیاتی و مهارتی ضعف هایی هرچند اندک وجود دارد، خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح آموزش در حوزه مهارتی مورد توجه نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در نظارت ستادی سال آینده ابتدا به معایب این دوره پرداخته خواهد شد، تصریح کرد: به هیچ وجه نباید یک عیب در دو نظارت تکرار شود.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار