سردار غلامی در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهدای جهادگر:

شهادت 30 تن از جهادگران در عرصه جهادی و دفاع از حرم/ نبود روحیه جهادی در بدنه نظام، روند حل مشکلات را کند می‌کند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از شهادت 30 تن از جهادگران در عرضه جهادی کشور و دفاع از حرم آل الله خبر داد و گفت: جریان جهادی شکل گرفته در حوزه جنگ اقتصادی و محرومیت‌زدایی به پرورش کادرهای جدید برای ساختن نظام منجر شده است.
کد خبر: ۲۵۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ - 29August 2017

شهادت 30 تن از جهادگران در عرصه جهادی و دفاع از حرم/ نبود روحیه جهادی در بدنه نظام، روند حل مشکلات را کند می‌کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «نعمان غلامی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم وداع با پیکر دو شهید جهادگر در معراج‌الشهدای تهران و در جمع خبرنگاران، با ارائه آماری از تعداد شهدای جهادگر اظهار داشت: در جریان جهادی کشور تاکنون 16 نفر به شهادت رسیده‌اند؛ همچنین 14 شهید مدافع حرم از نیروهای جهادگر بودند که همزمان در حوزه محرومیت‌زدایی و در دفاع از حرم و انقلاب اسلامی در خارج از مرزها مجاهدت می‌کردند.

وی با اشاره به شهادت دو تن از جهادگران در حین اردوی جهادی اظهار داشت: این دو جهادگر از مجموعه نیروهای جهادی «طلوع حق» برای حل مشکلات مردم به منطقه کرمانشاه رفتند که در حین انجام ماموریت به شهادت رسیدند.

سردار غلامی جریان جهادی امروز کشور را حامل پیام های زیادی دانست که مورد توجه جوانان قرار گرفته است و افزود: در طول دوران دفاع مقدس شهیدان زیادی به شهادت رسیدند و امروز نیز در عرصه جنگ اقتصادی و اثبات کارآمدی نظام با همان اندیشه، جوانان زیادی به صحنه آمده اند و این پیام را منتقل می کنند که مردم برای حل مشکلات کشور منتظر دستور نمی مانند و هرجا گره و مشکلی دیدند وارد صحنه می شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: جریان جهادی شکل گرفته در حوزه جنگ اقتصادی و محرومیت‌زدایی به پرورش کادرهای جدید برای ساختن نظام منجر شده است. جوانی که مناطق محروم را می بیند و آرام و قرار ندارد با جمع کردن کمک های خیریه اردوهایی را ترتیب می دهد تا زندگی یک محروم را نجات دهد و لبخندی را بر لب آنان بنشاند، این از دستاوردهای خون شهدا و مجاهدان مقاطع مختلف انقلاب اسلامی است.

نبود روحیه جهادی در بدنه نظام روند حل مشکلات را کند می کند

سردار غلامی با اشاره به مسئولیت امروز مسئولین در قبال خون شهدا گفت: مسئولین باید با روحیه جهادی برای حل مسائل وارد شوند لذا تا زمانی که در بدنهء مسئولیتی نظام روحیه جهادی نباشد، روند حل مشکلات کند است.

وی تاکید کرد: پیام خون شهدا این است که همانطور که جوان محرومیت را می بیند و آرام و قرار ندارد، برای حل مشکل قدم برمی دارد، متوقف بر تامین منابع نمی شود و حداقل در کنار محرومین است و دل می سوزاند، آحاد جامعه و مسئولین هم اینگونه باشند.

سردار غلامی عنوان کرد: شهادت جهادگران باید این نکته را متوجه مسئولین کند که در گوشه و کنار کشور مشکلاتی وجود دارد که اگر مسئولین وارد صحنه نشوند مردم دست به کار خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان داشت: مسئولین برای حمایت از جریان جهادی کشور و باور به توانمندی جوانان که ما را در جنگ پیروز و خطر را از مرزهای ما دور کرد، همت کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار