سردار مومنی تاکید کرد؛

لزوم اختصاص ردیفی به عنوان «طرح دریا» در بودجه سال 97

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه باید ردیفی به عنوان «طرح دریا» در بودجه سال 97 در نظر گرفته شود، گفت: تامین امکانات این طرح نباید با مشکل روبه‌رو باشد‌.
کد خبر: ۲۵۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 29August 2017
لزوم اختصاص ردیفی به عنوان طرح دریا در بودجه سال 97
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده ناجا در هشتمین کمیسیون طرح سالم‌سازی دریا با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه، اظهار داشت: ایام باقی مانده از شهریور بسیار پرتردد خواهد بود؛ لذا اجرای این طرح باید به قوت ادامه داشته باشد و حتی یک مورد غفلت در سواحل و تفرجگاه‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه نواقص و اشکالات برون سازمانی در اجرای طرح دریا بیشتر به چشم می‌آیند، خاطرنشان کرد: این نواقص باید با حساسیت انعکاس داده شوند‌.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه استفاده از سامانه‌های هوشمند ناجا یک انتخاب نیست و یک اتفاق اجتناب‌ ناپذیر است، گفت: پیام پلیس برای شهروندان باید بازدارندگی لازم را داشته باشد‌.

سردار مومنی با اشاره به اینکه باید ردیفی به عنوان طرح دریا در بودجه سال 97 در نظر گرفته شود، تصریح کرد: تامین امکانات این طرح نباید با مشکل روبه‌رو باشد‌.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه لازمه پیشرفت در خدمت‌رسانی، مطالبه شهروندان از پلیس است، خاطرنشان کرد: طرح دریا تنها محدود به سواحل نیست و باید شامل همه تفرجگاه‌ها حتی در شهرهای غیرساحلی شود‌.

وی با بیان اینکه افزایش برخوردها نشان از افزایش تلاش در حوزه راهنمایی و رانندگی دارد، اظهار داشت: برخورد در شهرها همیشه دشوار است اما حاکمیت پلیس و تمکین مردم در جاده‌ها بیشتر است.

جانشین فرمانده ناجا فعالیت‌های فرهنگی و ایجابی در زمینه آگاهی بخشی به مردم را مهم توصیف کرد و افزود: پلیس در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی است‌.

سردار مومنی برخورد با ناهنجاری‌ها را وظیفه قانونی و شرعی پلیس دانست و اضافه کرد: اگر مردم احساس کنند که پلیس این مسئولیت را جدی نمی‌گیرد، اخلاق در جامعه زیر سوال خواهد رفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در هیچ شرایطی خسته و ناامید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید با همه توان و تمرکز برای انجام مسئولیت و وظیفه تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار