امیر قربانی عنوان کرد؛

آمادگی پایگاه‌های هوانیروز برای دفن پیکرهای مطهر شهدای گمنام

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: پایگاه‌های این یگان در سراسر کشور آماده میزبانی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام هستند.
کد خبر: ۲۵۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ - 29August 2017
آمادگی پایگاه‌های هوانیروز برای دفن پیکرهای مطهر شهدای گمنام
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی هوانیروز، اظهار داشت: در عصری که دشمن با تمام قوا و تجهیزاتش در عرصه جنگ نرم جهت تاثیرات سوء فرهنگی بر نسل جوان ما ظاهر شده است، نظام ما نسل جوانی همچون شهید حججی را در خود پرورش داده که تمام نقشه‌ها و تبلیغات دشمن را با صلابت و قدرت ایمان خود نقش بر آب کرده است.
 
وی افزود: رویشی که امروز در نسل جوان ما ایجاد شده است به واسطه فرهنگ دفاع مقدس و رهمنودهای مقام معظم رهبری است.
 
امیر قربانی تصریح کرد: اینکه امروز مردم ما برای شهدا و تشییع پیکرهایشان با تمام وجود حضور می‌یابند و عاشقانه شهدای خود را تشییع می‌کنند، بیانگر اثربخشی و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه است.
 
فرمانده هوانیروز ارتش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحمدالله نیروهای مسلح کشورمان اعم از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروها ید واحده هستند و این از افتخارات ارزنده نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جهت تحقق بخشیدن به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکنون در پایگاه‌های کرمانشاه و کرمان و امروز هم این توفیق را داشتیم که در ستاد فرماندهی هوانیروز تهران میزبان پیکرهای مطهر شهدا بوده‌ایم. نظر ما این است که در تمامی پایگاه‌های هوانیروز میزبان شهدای گمنام باشیم.
 
امیر قربانی در پایان از سردار باقرزاده و کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به جهت تلاش برای تفحص پیکرهای شهدا قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار