حجت الاسلام محمدحسنی:

سیاست‌های اربابان تکفیری‌ها با شکست مواجه شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:‌ امروز به برکت ایمان و مقاومت، دشمن تکفیری در حال شکست خوردن در منطقه است و سياست‌های اربابانشان نیز با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۲۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ - 29August 2017
سیاست‌های اربابان تکفیری‌ها با شکست مواجه شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش اظهار داشت: امروز باید سلوک شهدا را بشناسیم و خود را به آن نزدیک کنیم.

وی افزود: سلوک شهدا به ما هویت الهی می‌دهد و تاسی از آن بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
 
حجت الاسلام محمدحسنی با بيان اينكه همه مردم ايران امنیت و آرامش امروز خود را مديون شهدا هستند، گفت: اگر شهدای عزیز نبودند امروز مشخص نبود چه بلايی بر سر ما و ناموس ما می‌آمد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اينكه شهدا كشور را به عنوان يک امانت به دست ما سپرده‌اند، تصريح كرد: اگر قرار است شرمنده شهدا نباشيم، نخست بايد قصه زندگی و وصيت‌نامه‌های اين عزيزان را با حضور قلب بخوانيم و سلوک آن‌ها را در زندگی‌مان احيا كنيم، چرا كه سلوک شهدا بيمه كننده خانواده‌ها در برابر هرگونه آسيب فرهنگی است.
 
وی ادامه داد: دومين اقدام برای سربلندی در پیشگاه عظیم شهدای عزیز اين است که پاسدار میراث شهدا و خون این عزیزان باشیم.
 
حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به بزرگنمایی و تبلیغات دشمنان در اغوا کردن افکار دیگر ملت‌های جهان گفت: آمريكا آنی نيست كه نشان می‌دهد. آن‌ها بسيار ضعيف‌تر از آن چيزی هستند كه در تبليغاتشان نشان می‌دهند. مُشت آمريكا در نزد ملت ايران باز شده است و ما می‌دانيم كه آمريكا یک ببر كاغذی بيش نيست.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کردند سوريه، عراق و لبنان از دست رفته است، گفت: امروز به برکت ایمان و مقاومت، دشمن تکفیری در حال شکست خوردن در منطقه است و سياست‌های اربابانشان نیز با شکست مواجه شده است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار