فرمانده سابق انتظامی استان گیلان:

پلیس بازوی توانمند ولایت است

فرمانده سابق انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حراست از ارزش‌ها، سرلوحه امور نیروی انتظامی است، گفت: پلیس بازوی توانمند ولایت است.
کد خبر: ۲۵۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 29August 2017
پلیس بازوی توانمند ولایت استبه گزارش دفاع پرس از گیلان، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده سابق انتظامی استان گیلان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این استان که با حضور جانشین فرمانده ناجا، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد با بیان اینکه حراست از ارزش ها، سرلوحه امور نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پلیس بازوی توانمند ولایت است.

وی فرمانده جدید انتظامی استان را پیشکسوت دوران جهاد و شهادت دانست و اضافه کرد: سردار اسحاقی از نیروهای ارزشمند اسلام و انقلاب است‌.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه مردم گیلان مومن، انقلابی و ولایتمدار هستند، تصریح کرد: عزت و سربلندی گیلان، مایه عزت و سربلندی کشور است‌.

این مقام انتظامی با تاکید بر همدلی میان دستگاه های انتظامی، امنیتی و فرهنگی در استان، خاطرنشان کرد: هر توفیقی که در این دوران حاصل شده نتیجه این همدلی و غیرت و همیت کارکنان انتظامی و مردم بوده است.

وی با اشاره به تعامل نزدیک پلیس و استانداری گیلان، اظهار داشت: در این دو سال دو انتخابات با شکوه هر چه تمام تر در آرامش و امنیت برگزار شد‌.

 سردار میرحیدری خدمت به مردم را یک تکلیف الهی عنوان کرد و افزود: عزم جدی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری بسیاری از مسائل و دغدغه ها را برطرف می سازد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی زمینه ساز خدمت صادقانه است، خاطرنشان کرد: فرزندان ملت در لباس نیروی انتظامی، تا آخرین نفس سرباز اسلام و انقلاب هستند‌.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار