باقری تاکید کرد؛

نقش مؤثر شهروندان در تأمین امنیت جامعه

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: عاملی که کشورها را امن می‌کند، فقط حضور مردم است؛ یعنی آن‌ها هستند که امنیت را در جامعه به وجود می‌آورند.
کد خبر: ۲۵۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ - 29August 2017
امنیت در جامعه را مردم به وجود می‌آورند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «عباسعلی باقری» مدیرکل آموزش و پرورش تهران در اولین همایش فرماندهان بسیج دانش آموزی تهران اظهار داشت: امنیت هر جامعه و کشوری جزو اولویت‌های اصلی محسوب می‌شود، مخصوصا اینکه توجه به امنیت از زمان بوش رئیس جمهور سابق آمریکا به واسطه تهدیداتی که از سوی این کشور مطرح می‌شد، در جهان جدی‌تر شد.
 
وی افزود: اما چیزی که کشورها را امن می‌کند، فقط حضور مردم است؛ یعنی آن‌ها هستند که امنیت را در جامعه به وجود می‌آورند.
 
باقری خاطرنشان کرد:‌ براین اساس بود که امام در سال 58 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند؛ زمانی که هنوز جنگ تحمیلی آغاز نشده بود.
 
وی ادامه داد: ارتش آمریکا در زمانی که امام دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را دادند، به 300 هزار نفر هم نمی‌رسید ولی امام دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را داد که این یعنی برقراری امنیت توسط مردم کشورمان؛ بنابراین امروز بزرگترین نعمت‌هایی که داریم به واسطه وجود بسیج است.
 
قربانی با بیان اینکه دانش آموزان و آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم کرده است که این نشان می‌دهد آنها سهم خود را به انقلاب ادا کرده‌اند، تصریح کرد: بسیج تا باشد، کشور امنیت دارد و هر چه جوانان در بسیج بیشتر نقش داشته باشند، امنیت پایدارتر خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: کارها هر چه کیفی‌تر باشد، موثرتر خواهد بود؛ البته میزان و حجم کار نیز مهم است، ولی کیفیت که توجه به جزییات است، در نتیجه کار تعیین کننده است؛ بنابراین چنانچه اعزام‌های راهیان نور با کیفیت‌تر باشد، تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار