سردار مومنی:

امنیت امروز حاصل حضور همه آحاد و دستگاه‌های کشور است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در آیین تکریم و تودیع فرماندهان انتظامی گیلان گفت: ایران اسلامی به جهت وجود رهبری مقتدر، مردمی بیدار و نیروهای جان بر کف، دارای امنیت بی‌بدیل در منطقه پر آشوب پیرامون خود است.
کد خبر: ۲۵۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 29August 2017
امنیت امروز حاصل حضور همه آحاد و دستگاه‌های کشور استبه گزارش دفاع پرس از رشت، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی گیلان اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم. ایران اسلامی به جهت وجود رهبری مقتدر و مردمی بیدار و نیروهای جان بر کف، دارای امنیت بی‌بدیل در منطقه پر آشوب پیرامون خود است.

وی توسعه و پیشرفت جامعه را مرهون امنیت دانست و افزود: شاخص‌های امنیتی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته بهتر بوده است.

جانشین رئیس پلیس همراهی مردم در امنیت عمومی را مهم دانست و افزود: سواستفاده از فن‌آوری‌های نوین در ارتقای امنیت کشور بسیار حایز اهمیت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای دفاع از کشور جوانانی را تقدیم کردیم که از خانه و خانواده خود دل کندند و برای امنیت این کشور خون‌ها نثار کردند.

سردار مومنی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم و به خصوص شهید محسن حججی گفت: شهدای مدافع حرم اسطوره‌هایی هستند که هرگز از اذهان این مردم فراموش نخواهند شد و خون‌های شهید حججی‌ها، درخت اسلام را آبیاری و زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را آماده خواهند کرد.

در پایان با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار «محمدرضا اسحاقی» که به مدت هفت سال سکاندار فرمانده انتظامی استان خوزستان بود، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی گیلان به مدت سه سال منصوب شد. پیش از این نیز سردار «محمدرضا میرحیدری» در شهریور ماه سال ۹۴ به عنوان فرمانده نیروی انتظامی گیلان منصوب شده بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار