امام جمعه بوشهر:

استان بوشهر یکی از مناطق مهم پدافندی ایران است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پدافند یکی از اضلاع دفاعی کشور است، گفت: استان بوشهر به سبب موقعیت خاص جغرافیایی از دیرباز یکی از مناطق مهم پدافندی ایران است.
کد خبر: ۲۵۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ - 29August 2017
استان بوشهر یکی از مناطق مهم پدافندی ایران استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌ بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مدافعان آسمان ولایت که در پدافند هوایی منطقه جنوب در بوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه توانمندی پدافند هوایی نشان از اقتدار ایران اسلامی است، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه توانمندی پدافندی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پدافند را یکی از اضلاع دفاعی دانست و خاطرنشان کرد: پدافند هوایی از جایگاه مهمی در کشور محسوب می‌شود چراکه یکی از اضلاع مهم عرصه دفاعی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بومی‌سازی ساخت تجهیزات پدافندی در کشور گفت:  در سال‌های اخیر نیروهای پدافند هوایی به درجه‌ای از توانمندی رسیده‌اند که بسیاری از تجهیزات، امکانات و تکنولوژی‌های پدافندی بومی‌سازی شده است.

صفایی‌ بوشهر با اشاره به ساخت بسباری از قطعات و موشک‌‌های مورد نیاز در داخل به دست متخصصان داخلی تصریح کرد: با ارتباط خوبی که بین نیروهای مسلح و مراکز دانش‌بنیان ایجاد شده بسیاری از قطعات و موشک‌های مورد نیاز در درون کشور با توانمندی متخصصان ایرانی تولید می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر این استان را یکی از مناطق مهم پدافندی ایران دانست و تاکید کرد: استان بوشهر به سبب موقعیت خاص جغرافیایی و استراتژیکی از دیرباز یکی از مناطق مهم پدافندی ایران بوده و هم اکنون نیز از مراکز مهم پدافندی کشور است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها