جانشین سپاه استان اردبیل:

رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی انتقام خون شهدا را می‌گیرند

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به‌زودی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی انتقام خون شهدا را از گروه تروریستی داعش می‌گیرند.
کد خبر: ۲۵۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ - 29August 2017
رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی انتقام خون شهدا را می‌گیرندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار «فرهنگ مستعد حصاری» جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: به‌زودی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی انتقام خون شهدا را از گروه تکفیری و تروریستی داعش  می‌گیرند.

وی افزود: خوشبختانه گروه‌های تکفیری نسبت به گذشته ضعیف‌تر عمل می‌کنند و توان و شرایط گذشته را ندارند که این موضوع گواه از شکست آن‌ها است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود مناطق باقی‌مانده اشغالی از دست آنان خارج شود و حق بر باطل پیروز شود که به خاطر دلاورمردی‌های رزمندگان و مدافعان حرم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری منتظر خبرهای نویدبخشی خواهیم بود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتقام خون شهید حججی سبب دستیابی به پیروزی‌های اخیر شده و این موضوع به اثبات می‌رساند که شهدا و خون آنان به هیچ وجه پایمال نمی‌شود و شهیدان والامقامی همچون شهید حججی‌ همیشه زنده هستند.

مستعد حصاری بیان کرد: خوشبختانه کشور ما به چنین درجه‌ای از درک ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا رسید که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر پای دفاع از ارزش‌های انقلاب باشد همه مردم شهید حججی خواهند بود و برای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی پیش‌قدم می‌شوند.

وی تصریح کرد: جوانان کشور ما همیشه خود را ثابت کرده‌اند و نشان داده‌اند که پاسداری از انقلاب اسلامی ایران تا چه حد برای آنان ارزش دارد که این یک افتخار بزرگ برای ما است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز رسالت و وظیفه حساسی است که ما بر عهده داریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار