بادامچیان در مراسم گرامی‌داشت شهدای شهریورماه:

شهید رجایی مظهر دولت کریمه است/ مراقب باشیم از شهدا بهره‌برداری‌ شخصی نکنیم

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه کسانی که با شهید رجایی و باهنر مخالفت و دشمنی می‌کردند، امروز همراه با شهدا می‌شوند تا از آن‌ها ابزار درست کنند، گفت:‌ مراقب باشیم از شهدا بهره‌برداری‌های شخصی نکنیم.
کد خبر: ۲۵۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ - 29August 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه شهیدان «محمدعلی رجایی»، «محمد جواد باهنر»، «سید اسدالله لاجوردی»، «سید علی اندرزگو» و حاج «مهدی عراقی» و فرزندش «حسام عراقی» عصر سه‌شنبه هفتم شهریورماه در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار شد.

اسدالله بادامچیان از مبارزان انقلاب اسلامی با اشاره به مهم‌ترین واقعه شهریورماه یعنی شهادت شهدای شاخص این ماه اظهار داشت: همه این شهدا مورد لطف خداوند قرار گرفتند. و در مقام «عند ربهم» شامل بزرگ‌ترین نعمت، همان شهادت هستند.

وی افزود: شهادت یک نعمت الهی است. انسانی که موجودی ناچیز است و خداوند تبارک و تعالی او را از هستی به نیستی آورده است، بالاترین وجهی که می‌تواند او را در جاودانگی قرار دهد، شهادت فی سبیل الله است.

بادامچیان تصریح کرد: درب شهادت توسط خود خدا برای اولیای خدا باز می‌شود. کسانی‌که حق جهاد را ادا می‌کنند، خداوند به آن‌ها لطف کرده و نعمت شهادت می‌دهد.

این مبارز قبل از انقلاب عنوان داشت: شهید شناسی این است که پیام شهید و شهدا شناخته شود و دشمنان شهید را نیز بشناسند. همان‌هایی که زمینه‌ساز شهادت حسین و یاران حسین بودند پس از افشاگری‌ها که متوجه جنایت خود می‌شوند. اولین کسی برای شهید مراسم برگزار می‌کند که دشمنان شهید هستند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: کسانی که با شهید رجایی و باهنر مخالفت و دشمنی می‌کردند امروز همراه با شهدا می‌شوند تا از آن‌ها ابزار درست کنند. باید توده‌های مردم را آشنا کنیم و مراقب باشیم خود ما از شهدا بهره‌برداری‌های شخصی نکنیم. شهدا از یک جنس هستند و دقیقا در خط امام (ره) حرکت کردند و هر کدام مظهر یکی از ارزش‌ها هستند.

بادامچیان گفت: رجایی مظهر دولت کریمه است. شهید باهنر اسوه و مظهر اخلاق در دولت است. عراقی اسوه ولایت‌مداری است. شهید اندرزگو اسوه چریک و مبارز که 14 سال با تقوا و تدین زیست و لاجوردی اسوه اشدا علی الکفار و رحما بینهم است.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار