در گفت‌وگوی دفاع پرس با همسر شهید «امین‌آقا باباشیرازی» مطرح شد؛

آرزوی یک جهادگر که به شهادت منجر شد

همسر جهادگر بسیجی «امین‌آقا باباشیرازی» از رازی گفت که هنگام ازدواجشان از زبان همسرش شنیده بود.
کد خبر: ۲۵۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ - 31August 2017
روایت همسر جهادگر شهید از آرزویی که به شهادت منجر شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «امین آقا بابا شیرازی» از جهادگران موسسه «طلوع حق» بود که چند روز قبل در راه عزیمت به منطقه کرمانشاه جهت انجام ماموریت جهادی دچار سانحه شد و همراه با «سید امین فارس حسینی» به دیدار حق شتافت.

«نیلوفر میخچی‌فر» همسر جهادگر بسیجی «امین‌آقا باباشیرازی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی همسرش اظهار داشت: همسرم 38 ساله بود و یک فرزند دختر داریم که 13 شهریور ماه دو سالش می‌شود. حدود سه سال پیش برای شرکت در اعتکاف با موسسه طلوع حق آشنا شد و از آن زمان در کارها و برنامه های موسسه شرکت می کرد. از ماه رمضان امسال که برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی آغاز شد، ایشان هم در برنامه حضور داشت و برای ماه رمضان هر شب افطاری می دادند. این کار ادامه داشت تا سه‌شنبه این هفته که سیزدهمین برنامه سه‌شنبه‌های مهدی بدون حضورش برگزار شد.

وی افزود: این اردو اولین اردویی بود که می رفت. زمانی که دوستانش به او گفتند قرار است اردوی جهادی برگزار شود طوری خوشحال شد که انگار می خواست به کربلا برود. من با رفتنش مخالفت کردم و از او خواستم بماند و کارهای سه شنبه را پی‌گیری کند؛ اما اصرار داشت حتما در اردو شرکت کند. از قبل همه برنامه‌ریزی‌های سه‌شنبه را کرد و صبح پنجشنبه راهی کرمانشاه شد.

همسر جهادگر شهید بابا شیرازی ادامه داد: قرار بود کار ساخت حمام و دستشویی برای سه خانه روستایی را انجام دهد که این اتفاق افتاد. تنها کار نیمه تمامش همین بود؛ وگرنه هیچ کار نیمه تمامی نداشت.

میخچی‌فر به آخرین گفت‌وگوی خود با همسرش اشاره کرد و گفت: شنبه پنج و نیم غروب تماس گرفتم، منتظر وانت بود تا آن‌ها را به مقر ببرد. به او گفتم زودتر کارها را انجام دهید و معطل نکنید؛ گفت باورت نمی‌شود چقدر خسته‌ایم. دیگر تماس نگرفت تا ساعت 11 شب که چند بار تماس گرفتم؛ اما پاسخ نداد، فکر کردم شاید خسته است و خوابش برده. ساعتی بعد خبر دادند که ماشینش چپ کرده و صبح خبر رسید که به شهادت رسیده است؛ در واقع او روز قبل ساعت 6 عصر شهید شده بود.

وی از راز شهید در هنگام ازدواجش صحبت کرد و ادامه داد: زمان نامزدی رازی را به من گفت و خواست آن را به کسی نگویم. گفت دوست دارم شهید بشوم. ناراحت شدم و گفتم این حرف‌ها را نزند؛ ولی با صدق نیتش به هدف خود رسید.

همسر جهادگر بسیجی به علاقه همسرش برای دفاع از حرم اشاره و بیان کرد: خیلی دلش با مدافعان حرم بود. می‌گفت این‌ها از کل ایران دفاع می‌کنند. به مادرش گفته بود از اردو که برگردم پی‌گیر رفتن به سوریه می‌شوم.

میخچی‌فر در خصوص شخصیت همسرش گفت: امین خصوصیات انسان کامل را داشت، بارزترین ویژگی اش ایمان قوی بود. من در تمام عمرم با ایمان‌تر از همسرم ندیدم.

به گفته «سردار غلامی» رئیس بسیج سازندگی کشور در حدود 30 تن از جهادگران تاکنون در حین انجام ماموریت‌های جهادی و یا در دفاع از حرم به شهادت رسیده اند.  

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها