وصیت‌نامه شهید جواد شابلی / توصیه شهید برای سلب موقعیت از ضد انقلاب

شهید شابلی در وصیت‌نامه خود آورده است: شايد كفايت و لياقت شهادت را نصيبم سازد و بتوانم پس از عمری تباهی و گناه و معصيت، با نثار خون خويش و آبياری درخت اسلام با شهادت خود به اسلام خدمتی نموده باشم و به لقاء الله برسم.
کد خبر: ۲۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 30August 2017
وصیت‌نامه شهید جواد شابلی / شايد كفايت و لياقت شهادت را نصيبم سازد

به گزارش خبرنگار ساجد، سردار شهید جواد شابلی 5 مرداد 1341 در شهرستان اردکان چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران در آمد و به خیل رزمندگان اسلام پیوست و در صحنه‌های متعدد جنگ تحمیلی به حماسه آفرینی پرداخت و در نهایت مسئولیت توپخانه تیپ 18 الغدیر را به شرطی پذیرفت که همیشه در عملیات‌ها حضور یابد.

شهید شابلی سرانجام 22 اسفند 1363 در عملیات بدر در شرق دجله با سمت مسئولیت توپخانه تیپ 18 الغدیر به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا رسید.

وصیت‌نامه شهید «جواد شابلی»

«بسم الله الرحمن الرحيم

الذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا

حمد خدای بزرگ را كه خلقت انسان از لطف اوست و درود و تحيات انبياء و اولياء الهی و ائمه‌ی اطهار عليهم‌السلام و درود و سلام بر خمينی، روح خدا و قلب تپنده‌ی ملت مستضعف جهان و درود به روان پاک شهدا، از هابيل تا كربلای ايران كه خالصانه جان خود را برای رضای خالق در راه هدف فدا نمودند و با شناخت و آگاهی در اين راه گام نهادند و به پاس خون اين عزيزان، خداوند بر ما منت نهاد و طريق فضيلت و تقوی را به ما شناساند. من جواد شابلی اكنون كه توفيق هجرت را يافتم و موفق شدم با لباس پاسداری در جبهه حاضر شوم و پاسدار حرمت خون شهيدان باشم، خدای بزرگ را از اين نعمت که بر من ارزانی داشت شاکرم.

شايد كفايت و لياقت شهادت را نصيبم سازد و بتوانم پس از عمری تباهی و گناه و معصيت، با نثار خون خويش و آبياری درخت اسلام با شهادت خود به اسلام خدمتی نموده باشم و به لقاء الله برسم. از افتخاراتم اين بود كه در ارگانی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت می‌كنم و ان‌شاءالله با نثار خون خويش به اين اسم و اين ارگان خدمتی نموده باشم.

از ملت عزيز و شرافتمند ايران درخواست می‌نمايم كه جبهه‌ها را هميشه با اعزام نيروهای معتقد به اسلام و انقلاب پر نگه‌ دارند و امام امت را ياور و پشتيبان باشند. در حراست از خط ولايت فقيه كه همان خط سرخ انبياء است كوشش نمايند و با حضور دائم خويش در صحنه، به ضد انقلاب و خفاش صفتان كه چشم ديدن آفتاب اين انقلاب را ندارند مجال و فرصت ندهند كه اين ديوسيرتان از هر فرصتی عليه انقلاب استفاده خواهند نمود.

از پدر و مادر خويش كه در پرورش و تربيت من متحمل رنج فراوان شده‌اند و متاسفانه در عمر كوتاه خود توفيق جبران ذره‌ای از زحمت‌هايی كه برايم كشيده‌اند را نداشتم طلب عفو می‌نمايم.

برادران و خواهران گرامی، كوتاهی و گناهان مرا با ديده‌ی عفو بنگريد و مرا ببخشيد تا ان‌شاءالله خدا نيز از من راضی باشد.

بار پروردگارا، امام امت را تا انقلاب مهدی (عج) نگهدار. دولت‌مردان و خدمت‌گزاران به اسلام را موفق و مويد بدار. بر اتحاد و اتفاق مسلمانان در سراسر دنيا بيفزای. حكام مرتجع منطقه را با دست پر قدرت مسلمان‌ها سرنگون ساز و امت اسلام را در پيش برد اهداف عاليه قرآن موفق دار.

ضمنا هشت روز روزه و مدت شش ماه نماز قضا دارم كه آن را با پولی كه پیش رضا دارم ادا کنید. هم‌چنان از دارایی خودم برای خرج دفن و كفن استفاده نمایيد و بقيه‌ی دارایيم را در هر راهی كه صلاح بدانيد خرج نمایيد.

والسلام علی عبادلله الصالحین

خداحافظ و نگهدار شما. جواد شابلی تاريخ 1361/7/24»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها