جلسه هم‌اندیشی درس آشنایی با دفاع مقدس در گرگان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان گلستان در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ - 30August 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، جلسه هم‌اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس، با حضور سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان، سرهنگ حسن‌نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از اساتید این درس در دانشگاه‌ها در سالن جلسات تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی درس آشنایی با دفاع مقدس در گرگان برگزار شد 

در ابتدای این جلسه سرهنگ «عباس حسن‌نیا» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل در خصوص ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان بیان کرد.

در ادامه قرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: در حال حاضر هدف دشمنان ما، تغییر رفتار در مسئولین و مردم است تا از این طریق به تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی برسند.

سردار صادقی افزود: در حوزه تغییر رفتار هیچ نظامی به اندازه نظام آموزشی تاثیرگذار نیست و در نظام آموزشی، علوم انسانی باید مبتنی بر جنس انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: حضور اساتید در مجموعه دانشگاه‌ها مانند حضور در خط مقدم تهدیدات دشمن است و باید به عنوان فرمانده دانشجویان، مراقب باشید که خط شما سقوط نکند.

قرمانده سپاه گلستان بیان داشت: حضور شما اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، یک وجه انقلابی دارد و شما به عنوان یک نیروی انقلابی و رزمنده دفاع مقدس ویژگی ممتازی نسبت به سایر اساتید دارید.

در ادامه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان در راستای برگزاری بهتر و موثرتر این درس در دانشگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار