امیر اسماعیلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پروازهای عبوری از آسمان ایران باید مجوز داشته باشند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پروازهای عبوری از آسمان ایران باید مجوز داشته باشند و در این رابطه هیچ مماشاتی با هیچ کشوری نخواهیم داشت.
کد خبر: ۲۵۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱ - 31August 2017
تمام پروازها باید مجوز داشته باشندامیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره جلوگیری از عبور هواپیماهای بدون مجوز از فراز کشورمان، اظهار داشت: تمام پروازهای عبوری از آسمان کشورمان باید مجوز داشته باشند و در این رابطه هیچ مماشاتی با کشورها تحت هیچ شرایطی نداریم.

وی افزود: در پدافند هوایی ارتش کارهای زیادی انجام شده که نتیجه آن امنیت بالایی است که در آسمان کشورمان مشاهده می‌کنیم و این هم موضوعی است که سازمان بین المللی ایکائو به آن اذعان دارد؛ این تلاش‌ها موجب شده تا هیچ ناامنی را بر فراز کشورمان مشاهده نکنیم.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه در نقطه‌ای که هستیم نگاهمان رو به جلو است و هر لحظه باید با صرف حداقل هزینه، بیشترین کیفیت را کسب کنیم، ادامه داد: ایستادگی باید در همه زمینه‌ها حتی اقتصادی و علمی باشد و با اتکا به توان داخلی در برابر تهدیدها و تحریم‌ها ایستاد و پیشرفت کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار