در جشنواره شهید رجایی؛

روحانی از خانواده شهدای دولت و برگزیدگان دستگاه‌های برتر تجلیل کرد

رئیس‌ جمهور از خانواده شهدای دولت و برگزیدگان دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۵۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ - 30August 2017
روحانی از خانواده شهدای دولت و برگزیدگان دستگاه‌های برتر تجلیل کرد
به گزارش گروه داخلی دفاع پرس، حجت‌ الاسلام «حسن روحانی» رئیس‌جمهور عصر چهارشنبه از خانواده شهدای دولت و برگزیدگان دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.

سیزدهمین جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف تقدیر از تلاش‌گران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با شعار توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با تقویت وحدت و عزت ملی در سایه آزادی، امنیت و آرامش در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم رئیس‌جمهور از خانواده 5 شهید دولت، شهیدان «محمدجواد تندگویان»، «سیدموسی نامجو»، «موسی کلانتری»، «محمود قندی» و «حسن عباسپور» و برگزیدگان و دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی در سال 96 که براساس نتایج ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد سال 95 آنها انتخاب شده‌اند با اهداء لوح و تندیس جشنواره تقدیر کرد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان ملی استاندارد، سازمان بهزیستی کل کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان 10 دستگاه برتر در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی برگزیده و از سوی رئیس‌جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار