معاون استاندار اصفهان عنوان کرد؛

شهیدان رجایی و باهنر 2 الگوی شاخص کارمندی

معاون استاندار اصفهان گفت: شهیدان رجایی و باهنر 2 الگوی شاخص کارمندی هستند.
کد خبر: ۲۵۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ - 31August 2017
شهیدان رجایی و باهنر 2 الگوی شاخص کارمندیبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «حسین سیستانی» معاون منابع و توسعه انسانی استاندار اصفهان به مناسبت بزرگداشت شهدای کارمند اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر 2 الگوی شاخص کارمندی هستند.
        
این مسئول عنوان کرد: هر ساله همزمان با مراسم گرامیداشت یاد این شهیدان فعالیت دولت‌ها در طول یک سال عرضه و مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد تا مردم در جریان فعالیت‌های انجام شده دولت قرار گیرند.

معاون منابع و توسعه انسانی استاندار اصفهان با بیان اینکه دولت با انبوهی از کار بیشترین نقش برای خدمتگزاری و حل معضلات اجتماعی را داراست، خاطرنشان کرد: مدیران دولتی سربازانی هستند که در این راستا با حداقل توقع و انتظار و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در حال خدمت هستند.

وی ادامه داد: شریف‌ترین شغل در جامعه، کارمندی است و آمارها ثابت کرده کارمندان با الگوبرداری از شهیدان باهنر و رجایی، ساده زیستی و ایثار توانستند در کار خود بسیار موفق باشند.

سیستانی با اشاره به نقش شهدا در سرافرازی دولت‌ها عنوان کرد: امروز ما امنیت و آرامش خود را مدیون خون شهدا هستیم، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم توانستند با ازخودگذشتگی پرچم اسلام را در جهان به اهتزاز درآورند.

وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در 4 سال گذشته خاطرنشان کرد: دولت یازدهم توانست در 4 سال گذشته عملکرد مناسبی در تمام زمینه‌ها داشته و اغلب مردم از روند کاری کارمندان رضایت دارند.

معاون منابع و توسعه انسانی استاندار اصفهان از تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارمند استان اصفهان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به تعداد بالای شهدای کارمند استان و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، درصدد راه‌اندازی دبیرخانه این یادواره به صورت دائمی هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در استان اصفهان 59 درصد کارمندان را مردان و مابقی را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: توجه بیشتر به سازمان‌ها و کارمندان ضروری است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار