فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

شهدا نمونه‌های برجسته سربازان امام زمان (عج) هستند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: شهدا نمونه‌های برجسته سربازان امام زمان (عج) هستند که با نمايش اوج ايثار و از خودگذشتگی با نثار خون خود درس وفا و تعهد در قبال ميهن، ولايت و حفظ ارزش‌های دينی و ملی را به ما آموختند.
کد خبر: ۲۵۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ - 31August 2017
خانواده شهدا نماد صبر و استقامت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «مجید شجاع» در ديدار با خانواده شهيد «الوندي» در شهرستان بيرجند اظهار داشت: شهيدان نماد صبر و استقامت و سرمايه‌هاي هميشه ماندگار و ارزشمند نظام اسلامی هستند و ادامه راه شهدا و پياده کردن اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه مهمترين تکليف است.

وي ادامه داد: ديدار با خانواده‌های معظم شهداء افتخاری بزرگ است که باید بتوانيم پاسدار خون شهداء بوده و حافظان واقعي ارزش‌ها، امنيت و آرامش کشور باشيم.

این مسئول ابراز داشت: شهداي نيروی انتظامي با ايثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنيت کشور کوشيدند و در اين راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشيدند تا پرچم امنيت در ايران اسلامی هميشه در اهتزاز بماند.

سردار شجاع خاطرنشان کرد: شهدا نمونه های برجسته سربازان امام زمان (عج) هستند که با نمايش اوج ايثار و از خودگذشتگی با نثار خون خود درس وفا و تعهد در قبال ميهن، ولايت و حفظ ارزش های دينی و ملی را به ما آموختند.

وي خانواده شهدا را طلايه‌داران واقعي ايثار و شهادت دانست و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا را مايه استحکام گام‌های کارکنان انتظامي در ولايتمداری و ايجاد امنيت براي شهروندان دانست و افزود: همواره ياد و خاطره اين بزرگواران زنده و جاويد است چرا که به بيان مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها