رئیس سازمان انرژی اتمی:

شهید رجایی نماد انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان انرژی اتمی در سفر به استان قزوین گفت: شهید رجایی نماد این انقلاب اسلامی است چرا که یک انسان خدا ترس، خدا دوست، متواضع و انقلابی بود.
کد خبر: ۲۵۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ - 31August 2017
شهید رجایی نماد انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «علی اکبر صالحی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش «راه رجایی 2» که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهار داشت: تقارن ایام هفته دولت با عید قربان و بزرگداشت شهید رجایی اتفاق بسیار زیبایی است و آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید باهنر، شهید بابایی، شهید لشکری، شهید ابوترابی و شهید امامی گفت: این بزرگواران الگوهایی برای ما هستند که بدانیم چگونه باید باشیم که الگوسازی همواره یکی عناصر مهم در جامعه است.

صالحی بیان کرد: ما در یک انقلابی زندگی می‌کنیم که این انقلاب در خلع به وجود نیامده است قطعاً این انقلاب پیشینه‌ای داشته است، پیشینه این انقلاب عصاره مجموعه‌ تحولات از زمان بعثت حضرت رسول (ص) تا قیام امام حسین (ع) و تا انقلاب ما است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: شهید رجایی نماد این انقلاب اسلامی است چرا که یک انسان خدا ترس، خدا دوست، انسان دوست و متواضع و یک انسان عالم و انقلابی و خلاصه کلام آن مغز عبادت را چشیده بوده بود که عبادت جز خدمت به خلق نیست این بزرگوار سراسر وجودش خدمت به خلق بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شهید رجایی بسیار ساده زیست بود تا جایی که حتی با ماشین خود به محل کار می‌رفت و بعضاً در پیدا کردند جای پارک به مشکل بر می‌خوردند تا اینکه منافقان ضربه‌ای زدند تا کیان این انقلاب را از بین ببرند اما نتوانستند.

صالحی خاطرنشان کرد: رجایی از همان روز اول به مقصد رسید چون راه دنیا را انتخاب نکرده بود، بلکه راه خدا و راه خدمت به بندگان خدا را انتخاب کرد و به کمال اوج گرفتن که همان شهادت است رسید و یک شهید نزد خدا روزی می‌گیرید و همیشه می‌فرمودند خود را محاسبه کنید قبل از آنکه شما را محاسبه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار