سردار مومنی:

هیچ کشوری بدون امنیت به توسعه نمی‌رسد/ آمریکا به‌دنبال تضمین امنیت رژیم صهیونیستی است

جانشین فرمانده انتظامی با بیان اینکه هیچ کشوری بدون امنیت به پیشرفت و توسعه نخواهد رسید، گفت: آمریکا به‌دنبال تضمین امنیت رژیم صهیونیستی، غارت سرمایه‌های منطقه است.
کد خبر: ۲۵۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ - 31August 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،‌ سردار اسکندر مومنی بعد از ظهر امروز در یازدهمین یادواره سرادارن و 800 شهید این شهرستان که همزمان با سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدصابر جباری برگزار شد، اظهار کرد: سخن گفتن از علما و رزمندگان شهرستان بهشهر که در همه حوادث و تحولات قبل از پیروزی انقلاب، دوران انقلاب و پس از آن نقش تاثیرگذاری داشتند کار بسیار سختی است چرا که مردم این شهرستان به تأسی از امام حسین(ع) در تمامی جبهه‌ها و مرزهایی که نیازمند حفاظت و پاسداری است حضور پیدا می‌کنند و همچنین در جنگ‌های داخلی، دفاع از حرم و مقابله با منافقان نقشی تعیین کننده و تاثیرگذار دارند.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های اخلاقی عالمان و رزمندگان این شهرستان شهید پرور بر کسی پوشیده نیست، افزود: خلوص نیت، تقوا، تدبیر، درایت و ولایت‌مداری امام جمعه فقید بهشهر آیت‌الله سیدصابر جباری بر کسی پوشیده نیست و خطابه‌های ایشان در جبهه‌های نبرد فراموش نشدنی است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید ابو عمار، بیان کرد: شجاعت، ایمان و عرفان از شاخص‌های اصلی این شهید بزرگوار است و این ویژگی‌ها ابو عمار را به شخصیتی جذاب و کاریزماتیک مبدل ساخت.

این مسؤول گفت: در محیطی زندگی می‌کنیم ک مملو از تلاطم و ناامنی است و امنیت فعلی ما مرهون خون شهداست و ما تا ابد مدیون شهدا هستیم؛ هیچ کشوری بدون امنیت به پیشرفت و توسعه نخواهد رسید و کشور ایران با رهبری مقام معظم رهبری و همچنین حضور رزمندگان و ایثارگران دارای امنیت مطلوب و قابل قبولی است.

مومنی با بیان اینکه در دنیای امروز باید قدرتمند بود، اظهار کرد: یکپارچگی و انسجام، آمادگی مقابله و همچنین افزایش قدرت و توان دفاعی راه پیشرفت و حیاط کشور است.

وی با بیان اینکه حقوق بشر و حمایت از تروریست‌ها همه بهانه و فریب است، گفت: حقوق بشر در کشوری که مردم آزادانه در روز انتخابات بیش از 40 میلیون رای می‌دهند بیشتر رعایت می‌شود یا در کشوری که واژه انتخابات و دموکراسی در آن معنی ندارد؟ آنها خود می‌دانند که همه اینها بهانه و دروغ است و تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند و مادامی که به اهداف شوم خود دست نیابند یاران خود را هم به درک واصل می‌کنند.

مومنی ادامه داد: قراردادهای بین‌اللملی تا زمانی برایشان دارای ارزش و اعتبار است که برای آنها منافع به همراه داشته باشد در غیر این‌صورت بلافاصله معاهده را بهم می‌ریزند، هنوز جوهر برجام خشک نشده بود که آنان احساس خطر کردند و تصمیم به تغییر و نقض آن کردند.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: آمریکا به‌دنبال تضمین امنیت رژیم صهیونیستی، غارت نفت و گاز وسرمایه‌های منطقه و همچنین به دنبال تغییر رفتار ایران و سلطه کشورهای منطقه است.

وی در پایانتصریح کرد: حفظ یکپارچگی و وحدت حول محور ولایت، تبعیت از رهبری و ولی امر، آمادگی مقابله، روحیه شهادت طلبی و ایستادگی در مقابل دشمنان و همچنین افزایش قدرت و توان نظامی از جمله راه‌های پیشرفت و حیات کشور است و ایران در این خصوص باید به گونه ای عمل کند که فکر تهاجم و تجاوز به خاک ایران در مخیله آنان نگنجد و یقین بدانند که اگر آغاز کننده جنگ هستند پایان و وسعت و گستره‌اش در اختیارشان نخواهد بود.

 منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار