پیام الکعبی به سید‌حسن‌ نصرالله:

جنبش النجباء برای مقابله با استکبار و استعمار در کنار حزب‌ الله می‌ایستد

دبیر کل جنبش النجباء عراق در پیام به دبیر کل حزب‌ الله لبنان تأکید کرد که این جنبش برای مقابله با استکبار و تروریسم در کنار مقاومت لبنان خواهد ایستاد.
کد خبر: ۲۵۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ - 31August 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،‌ دبیر کل جنبش النجباء عراق در پیامی به دبیر کل حزب‌الله لبنان، با این حزب ابراز هم بستگی کرد.

به گزارش شبکه المیادین، شیخ اکرم الکعبی در این پیام خطاب به سید حسن نصرالله تأکید کرد: «با یکدیگر در جبهه واحدی علیه استکبار، استعمار، تروریسم و تکفیری‌ها خواهیم ایستاد».

به دنبال توافق آتش بس بین حزب‌الله لبنان با داعش در شرق این کشور، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق با انتقاد از این توافق اعلام کرد که انتقال تروریست‌های داعش به مناطق مرزی عراق غیر قابل قبول است.

سید حسن نصرالله در واکنش به اظهارات العبادی بود که به انتقال عناصر داعش از غرب سوریه به شرق سوریه در نزدیکی مرز عراق انتقاد کرد. نصرالله پاسخ داد که انتقال عناصر داعش از لبنان به خاک سوریه و از بخشی از خاک سوریه به بخشی دیگر در خاک این کشور و به مناطق تحت نفوذ آن‌هاست نه خاک عراق.

به دنبال اظهارت نخست وزیر عراق، «محمد محیی»، سخنگوی حزب‌الله این کشور، «ابو مهدی المهندس» معاون فرماندهی «الحشد الشعبی» عراق، «نوری المالکی»، معاون اول رئیس جمهور عراق، از توافق حزب‌الله حمایت کردند.

 منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار