سرهنگ مرادی:

اطلاع رسانی از اولویت‌های نیروی انتظامی در تهران است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: مساله اطلاع رسانی از مهمترین موضوعات ماست، از این رو سعی ما بر این است که با راه‌اندازی کانال تلگرامی policetehran@ فعال‌تر از قبل اخبار انتظامی را به اطلاع مردم برسانیم.
کد خبر: ۲۵۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ - 01September 2017
اطلاع رسانی از اولویت‌های نیروی انتظامی در تهران است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «مراد مرادی» رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سخنانی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی سریع، دقیق و به موقع بیان داشت: ما در مرکز اطلاع رسانی به دنبال ارتقاء تعامل و همکاری هر چه بیشتر با اصحاب رسانه‌ها هستیم. چرا که معتقدیم رسانه‌ها می‌توانند در ارتقاء سطح احساس امنیت جامعه بسیار موثر باشند.
 
وی افزود: امروز تعامل و همکاری پلیس با اصحاب رسانه می‌تواند ما را در انجام ماموریت‌هایمان یاری رساند و سطح آگاهی‌های اجتماعی و انتظامی مردم را ارتقاء بخشد.
 
مرادی عنوان داشت: بدون شک رسانه‌ها می‌توانند امنیت گستر و یا بر خلاف آن ناامنی را به مردم القا نمایند. لذا تلاش ما بر این است که از این مهم به نحو مطلوب بهره بگیریم.
 
معاون اجتماعی فاتب خاطر نشان کرد: امروز پلیس یکی از خدمتگزارترین نهادها محسوب شده که همواره با رخدادها و حوادث مختلفی مواجه است که می‌بایست به منظور تنویر افکار عمومی با سرعت و دقت لازم برخی از این اخبار رسانه‌ای شود.
 
وی افزود: ما در ارسال اخبار علاوه بر اطلاع رسانی به دنبال آموزش همگانی مردم نیز هستیم و تلاش ما بر این است که مردم را از مشکلات، آسیب‌ها و معضلات پیرامونشان آگاه سازیم.
 
سرهنگ مرادی اظهار داشت: مساله اطلاع رسانی از مهمترین موضوعات ماست از این رو سعی ما بر این است که با راه اندازی کانال تلگرامی policetehran@ فعال‌تر از قبل اخبار و رخدادهای حوزه‌های مختلف انتظامی را به صورت بر خط (آنلاین) اطلاع رسانی کنیم.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار