سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقتدار شهید حججی نشان داد که فرهنگ دفاع مقدس زنده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: صلابت و اقتدار شهید حججی نشان داد که فرهنگ دفاع مقدس زنده و پویا است.
کد خبر: ۲۵۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ - 01September 2017
اقتدار شهید حججی نشان داد که فرهنگ دفاع مقدس زنده استسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: شهید حججی ثمره انقلاب اسلامی و رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و در واقع ثمره اسلام و مکتب عاشوراست.

وی خاطرنشان کرد: شهید حججی به طور مسلم متاثر از فرهنگ پویای دفاع مقدس راه خود را انتخاب کرد و با صلابت در آن راه گام نهاد.

سردار کارگر با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس هیچگاه ایستا نبوده و همواره جاری و ساری است، افزود: امروز که ابزارهای جدیدی همچون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در جامعه ما ورود پیدا کرده است، دفاع مقدس در این فضاها نیز حرفی برای گفتن دارد؛ یعنی این فرهنگ برای همه اقشار، سنین و اقوام حرف برای گفتن دارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: من به امثال شهید حججی افتخار می‌کنم؛ چرا که ایشان با صلابت و شجاعت وارد عرصه نبرد با دشمن تکفیری شدند و حتی در زمان اسارت که می‌دانستند دشمن دون مایه می‌خواهد حلقومشان را ببرد، لحظه‌ای ضعف در خود راه ندادند و حتی در چهره‌شان اثری از ترس دیده نشد؛ این در حرف ساده به نظر می‌رسد و اگر انسان واقعا در چنین وضعیتی قرار بگیرد آن وقت ایمان و شجاعتش مورد آزمایش و محک قرار می‌گیرد، لذا من درود می‌فرستم بر ایشان و خانواده معظم‌شان و می‌گویم که حججی‌ها همواره در تاریخ ماندگار هستند، همانطوری که امام حسین (ع) و یارانش ماندگار شدند.

وی در پایان عنوان کرد: درسی که این شهید بزرگوار به ما داد این بود که در عصری که تکنولوژی پیشرفت فزاینده‌ای داشته و اخلاق و انسانیت رو به نزول است، می‌توان رو به تعالی گام برداشت.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار