خانواده شهید حججی با ساخت یادمان شهید در نجف آباد موافقت کردند

مسئول کمیته تشکل­‌های مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی با بیان این که با اصرار مسئولان، خانواده شهید حججی ساخت بارگاه برای این شهید را پذیرفتند گفت: ساخت یادمان شهید محسن حججی به منظور گرامیداشت یاد این شهید گرانقدر عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ - 01September 2017

خانواده شهید حججی با ساخت یادمان شهید در نجف آباد موافقت کردندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حسن قیصری با اشاره به برنامه‌های مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید گرانقدر اظهار داشت: پس از خاکسپاری شهید حججی در کنار 2 هزار و 500 شهید شهرستان نجف‌آباد، یادمان شهید حججی در این شهرستان ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده شهید حججی اصرار داشتند که پیکر شهید در کنار دیگر شهدا دفن شود اما با اصرار مسئولان، قرار بر این شد که در نهایت برای این شهید بارگاه و جایگاه خاصی ساخته شود.

مسئول کمیته تشکل­های مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی درباره چگونگی برگزاری مراسم تشییع گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیکر شهید روز یکشنبه پس از انجام مراسماتی در مشهد و تهران به نجف آباد انتقال پیدا می­‌کند.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان صبح روز دوشنبه از ساعت 8:30، مراسم تشییع پیکر انجام خواهد شد. هم‌اکنون برنامه بدین صورت برنامه‌ریزی شده اما به علت تقاضای شهرستان­ها برای انتقال پیکر شهید به شهرشان ممکن است این برنامه به تعویق بیافتد.

قیصری ادامه داد: تاکنون تنها با تشییع پیکر در دو استان دیگر به جز نجف آباد یعنی تهران و مشهد موافقت شده اما در صورت موافقت مسئولان، امکان دارد که مراسم تشییع این شهید در دیگر شهرها نیز انجام شود.

وی درباره فعالیت تشکل­های مردم نهاد شهرستان نجف آباد برای برگزاری مراسم این شهید گرانقدر گفت: در حال حاظر 12 کمیته در شهرستان فعال شده و بر اساس برنامه­‌های مشخص، مشغول انجام وظیفه است.

مسئول کمیته تشکل­های مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی تصریح کرد: بیشترین فعالیت را کمیته ­های مردمی از جمله هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد، اتحادیه­‌های صنفی، شورای بازار و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به مسیر برگزاری مراسم خاک سپاری شهید محسن حججی گفت: مسیر برگزاری مراسم از میدان بسیج به سمت جنت‌الشهدا خواهد بود. نماز بر پیکر این شهید در گلزار شهدا نجف آباد خوانده خواهد شد و پیکر این شهید در یادمان شهدا کنار 2 هزار و 500 شهید دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار