بازدید مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از روند ساخت مرکز فرهنگی دزفول

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از روند تکمیل مرکز فرهنگی شهرستان دزفول بازدید کرد.
کد خبر: ۲۵۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 02September 2017
بازدید مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از روند ساخت مرکز فرهنگی دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از روند تکمیل مرکز فرهنگی شهرستان دزفول بازدید بعمل آورد.
 
سردار «محمد علیپور» در این بازدید اظهار داشت: روند تکمیل و بازسازی این مرکز بیش از 80 درصد رشد فیزیکی داشته و در هفته دفاع مقدس شاهد تکمیل شدن و افتتاح این مرکز و یادمان شهدای گمنام خواهیم بود.
 
وی افزود: شهر دزفول نماد و سمبل مقاومت و ایثار است و مردم متدین و ولایی این شهر حق دارند که دارای یک مرکز فرهنگی خوب و باغ موزه پیشرفته دفاع مقدس باشند تا نقش و تاثیر خودشان در این دوران را در این مرکز ببینند و به نسل‌های بعدشان انتقال دهند.
 
این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس افزود: تمام کارهای حجمی و محتوایی این مرکز به هنرمندان متعهد دزفولی واگذار شده و این عزیزان نیز در تلاشند تا آثار فاخری را خلق کرده و در این مرکز فرهنگی به نمایش بگذارند.
 
وی از دغدغه‌مندی و پیگیری‌های سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز تقدیر کرد و افزود: در سفر اخیر سردار کارگر به استان خوزستان و بازدید وی از این مرکز تاکید شد که در اولین فرصت نسبت به تکمیل و بهسازی این مرکز فرهنگی اقدام شود و به لطف پروردگار تاکنون کارها به خوبی پیشرفته و امیدواریم که ماحصل تلاش همه، تقدیم به روح بلند شهدای دزفول و مردم مقاومش باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها