پیام تبریک سردار کارگر در پی انتصاب شهردار و رئیس شورای شهر تهران

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیام‌هایی جداگانه‌ انتصاب محسن هاشمی رفسنجانی به ریاست شورای اسلامی شهر تهران و محمدعلی نجفی به سمت شهردار تهران را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۵۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ - 02September 2017

پیام تبریک سردار کارگر در پی انتصاب شهردار و رئیس شورای شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیام‌هایی جداگانه‌ انتصاب محسن هاشمی رفسنجانی به سمت رئیس شورای اسلامی شهر تهران و محمدعلی نجفی را به سمت شهردار تهران تبریک گفت.

متن پیام‌ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به محسن هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی

رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت رئیس شورای اسلامی شهر تهران که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

مزید توفیقات و تاییدات روز افزون آن برادر ارجمند را برای خدمتگزاری بیشتر، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلام ایران تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز از درگاه ذات اقدس پرودگار متعال آرزومندم.»

همچنین در پیام سردار کارگر به محمدعلی نجفی آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد علی نجفی

شهردار محترم تهران

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد و اهداء سلام، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت شهردار تهران که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

مزید توفیقات و تاییدات روز افزون آن برادر ارجمند را برای خدمتگزاری بیشتر، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز از درگاه ذات اقدس پرودگار متعال آرزومندم.»

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار