نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اداره عقیدتی سیاسی بازوی فرهنگی و نظامی کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اداره عقیدتی سیاسی همواره به عنوان بازوی فرهنگی و نظامی در کشور مطرح بوده است.
کد خبر: ۲۵۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 02September 2017
ورود کالاهای قاچاق عامل ایجاد رکود و بیکاری در کشور استبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور اظهار داشت: مسئله امنیت غذایی امروز در جامعه ما بسیار اهمیت دارد.

وی به محل تامین مواد غذایی مورد نیاز کشور اشاره کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم که مبدا تامین مواد غذایی مورد نیاز کشور چیست و یکی از معضلات امروز کشور ورود انواع و اقسام کالاها از منابع نامطلوب و قاچاق است که سبب ایجاد رکود و بیکاری در کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تامین مواد غذایی از منابع نامطلوب سبب به خطر افتادن اقتصاد کشور می‌شود، گفت: سازمان اتکا به منبع تامین مواد غذایی توجه دارد و کالاهایش را از منابع قانونی، سالم و مشروع تامین می‌کند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: برای نجات دادن کشور از مسائلی همچون رکود، بیکاری و تورم باید به عرضه و فروش کالای تولید داخل توجه داشته باشیم.

وی بیان کرد: سازمان اتکا وظیفه تامین مایحتاج نیروهای مسلح و خانواده‌هایشان را بر عهده دارد و این سازمان از انواع تقلب‌های مشاهده شده در برخی از فروشگاه‌ها مصونیت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه نیروهای مسلح به عنوان مفاخر کشور محسوب می‌شوند، گفت: نیروهای مسلح خاری در چشم بیگانگان هستند و بر خلاف برخی از اقشار، تمام کشور را خانه خود می‌دانند و باید به تامین امنیت خانواده‌های آنها توجه داشته باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه حضور روحانیت در اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا چراغ راه محسوب می‌شود، افزود: سازمان اتکا از دانش و تدابیر روحانیت و عالمان دینی بهره می‌گیرد و حالت توجه به ارزش‌ها همواره حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان اتکا یک سازمان مبارکی است، خاطرنشان کرد: اداره عقیدتی سیاسی همواره به عنوان بازوی فرهنگی و نظامی در کشور مطرح بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار