رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا:

طرح‌های بصیرتی بسیاری در سازمان اتکا اجرا می‌شود

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا با بیان اینکه ما در این سازمان به مسائل دینی بسیار توجه داریم، گفت: خانواده‌های نیروهای مسلح بسیار مورد توجه سازمان اتکا قرار دارند و طرح‌های بصیرتی بسیاری برای آنان برگزار شده است.
کد خبر: ۲۵۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ - 02September 2017

عفاف و حجاب، برخورد درست و منطقی سرلوحه جامعه اتکا قرار داردبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر مؤمنی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: سازمان اتکا سازمانی بسیار گسترده است که مأموریت‌های اساسی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان اتکا سرمایه عظیمی محسوب می‌شود که در سراسر کشور گستردگی دارد، افزود: سازمان اتکا در بحث امنیت غذایی، دام و طیور و مزارع گام‌های بلندی برداشته و سیاست‌های خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا با اشاره به اینکه بیش از 400 فروشگاه اتکا در سراسر کشور وجود دارد، اظهار کرد: فروشگاه‌های اتکا به چند بخش فروشگاه ممتاز، محله و بازار تقسیم می‌شوند.

مؤمنی با بیان اینکه سازمان اتکا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: سازمان اتکا فضای امنی برای خرید افراد جامعه و خانواده‌های نیروهای مسلح ایجاد کرده است و سعی کردیم با حفظ حریم ارزش‌ها خدمت رسانی به مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب و برخورد درست و منطقی سرلوحه جامعه اتکا است، افزود: این سازمان علی‌رغم تجاری بودن تلاش کرده تا ارزش‌های دینی بر فعالیت‌هایش حاکم باشد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا با بیان اینکه اداره عقیدتی، سیاسی سازمان اتکا در راستای حاکمیت ارزش‌های دینی و اعتلای کلمه اولیاءالله گام‌های خوبی برداشته است، افزود: این سازمان با بسیاری از فروشگاه‌ها در کشور قابل قیاس نیست.

مؤمنی با بیان اینکه ما در این سازمان به مسائل دینی از جمله اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب بسیار توجه داریم، یادآور شد: خانواده‌های نیروهای مسلح بسیار مورد توجه سازمان اتکا قرار دارند و طرح‌های بصیرتی بسیاری برای آنان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار