تسلیت سخنگوی «ناجا» در پی حادثه دلخراش رانندگی و کشته‌شدن شماری از دانش‌آموزان

سردار «منتظرالمهدی» به نمایندگی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی ضمن ابراز تاثر و تاسف شدید از وقوع حادثه دلخراش رانندگی در میسر هرمزگان ـ فارس، کشته و زخمی‌شدن شماری از دانش‌‌آموزان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۵۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ - 02September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی»، سخنگوی ناجا، به نمایندگی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی ضمن ابراز تأثرو تأسف شدید از وقوع حادثه دلخراش رانندگی در مسیر هرمزگان – فارس، کشته و زخمی‌شدن شماری از دانش‌آموزان و آینده‌سازان عزیز کشورمان را به خانواده‌های داغدیده آنان و مردم سوگ‌زده هرمزگان و فارس تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: من به نمایندگی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی وقوع این حادثه دلخراش و اندوهناک را به یکایک خانواده های داغدیده،عزادار و همه مردم ایران به ویژه مردم استان های هرمزگان و فارس، تسلیت می گویم و از خدای متعال برای یکایک آنان صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم.

همچنین در بخش دیگری از این پیام بار دیگر بر ضرورت اهتمام جدی همگان بر بهبود رفتار رانندگی و نیز اهتمام روزافزون دستگاه های ذی نقش بر اصلاح و مرمت زیرساخت های جاده ای، تأکید شده است.

منبع: پایگاه خبری پلیس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار