سردار ملکی خبر داد؛

کشف 97 میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف کالای قاچاق به ارزش 97 میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 03September 2017
کشف 97 میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عزيزالله ملکی» فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی، با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان موفق شدند، 74 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالای قاچاق را شناسايي و توقيف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران 11 میلیون و 300 هزار نخ انواع سیگار، 132 هزار متر پارچه، 42 کیلو چای، 16 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 435 دستگاه لوازم خانگی، 2 هزار لیتر سوخت، 3 هزار و 600 عدد لوازم آرایشی، 51 تن برنج، 9 هزار و 500 ثوب البسه و 153 راس دام  قاچاق کشف شد.

اين مقام انتظامی هرمزگان ارزش ريالی کالاهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 97 ميليارد و 323 ميليون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در اين رابطه 3 باند قاچاق کالا منهدم و 116 متهم نیز دستگير که برای انجام مراحل قانوني به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات 127 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد 9 پرونده بالای 100 میلیون تومان و 118 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی خطر قاچاق را براي استان و کشور خطر امنيتي و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوريت‌های پليسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار