جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته‌های هفته دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ - 03September 2017
جلسه برنامه ریزی و تشکیل کمیته های هفته دفاع مقدس جهت بزرگداشت هر چه باشکوهتر مراسمات برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته‌های شش‌گانه هفته دفاع مقدس و جمع‌بندی برنامه‌های پیشنهادی و اجرایی مراسمات و برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار «جبرئیل عارف‌نیا» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تدابیر و راهبردهای مربوط به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس ابلاغ شده و مردمی کردن مراسمات و توجه ویژه در خصوص مدیریت و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس باید در برنامه‌ها و مراسمات این هفته مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای کشورمان در پی داشت، افزود: پرداخت رسانه‌ها در طول هفته دفاع مقدس به این مهم بسیار ضروری می‌باشد و استفاده از فضای مجازی پیرو فرمایش اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی‌های آن دوران امری واجب است.

در این جلسه نمایندگان هر یک از ادارات و سازمان‌ها به بیان نظرات، پیشنهادات و برنامه‌های اجرایی مربوطه پرداختند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها