حجت الاسلام تویسرکانی در همایش خبرنگاران بسیج تاکید کرد؛

لزوم معرفی گفتمان امام خامنه‌ای به جهان توسط بسیجیان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم معرفی گفتمان امام خامنه‌ای به جامعه و جهان توسط بسیجیان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ - 03September 2017
لزوم معرفی گفتمان امام خامنه‌ای توسط بسیجیان
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در اولین همایش باشگاه خبرنگاران بسیج اظهار داشت: بسیج متعلق به اسلام ناب محمدی است؛ ترجمان آن اسلام در گفتمان امام خامنه‌ای است لذا باید همه ما در مسیر معرفی چنین گفتمانی قرار بگیریم و با همه وجود بسیج و بسیجی را به عالم به عنوان چهره‌ای عاشق و خدمتگذار بشریت معرفی کنیم.
 
وی ادامه داد: رویکرد خبرنگاران بسیج باید برگرفته از قرآن باشد؛ علاوه بر این یک بسیجی باید عاشق عالم هم باشد.
 
تویسرکانی عنوان کرد: در موضوع دفاع از حرم تفکری وجود دارد که طی آن برخی‌ها می‌گویند برای چه به سوریه برویم و کشته شویم تا دیگران لذت آن را ببرند؛ در مقابل عده‌ای هم می‌گویند به سوریه می‌رویم و از اسلام دفاع می‌کنیم و حتی به استقبال شهادت هم می‌رویم تا دیگران لذت آن را در سایه شهادت و امنیتی که برای جامعه به وجود آمده است، ببرند؛ این تفکر آن‌ها نشان از داشتن مودت نسبت به عالم است.
 
وی ادامه داد: خط انقلاب اسلامی، خط مودت نسبت به عالم است زیرا ما عاشق همه انسان‌ها هستیم و اگر با ظالم و مستکبر هم مبارزه می‌کنیم بر اساس عشق به انسان و عالم وجود است، یعنی مبارزه با ظالم در راستای نجات جامعه از دست ستمگران است؛ البته در مبارزه با ظالم، وحشی‌گری، تعدی به حق، فحاشی و تجاوز به حقوق دیگران را انجام نمی‌دهیم چون مبارزه با ظالم در ذیل مودت قرار دارد؛ بر این اساس امروز نیازمند چنین رویکردی هستیم.
 
حجت الاسلام تویسرکانی بیان داشت: دشمنان در صدد هستند تا از بسیجی چهره‌ای خشن و لجوج در نزد افکار عمومی بسازند درحالی که بسیجی چهره‌ای نورانی دارد و در خط مستقیم انقلاب حرکت می‌کند و علاوه بر این مملو از عشق برای خدمت به مردم است؛ مانند شهدا و جانبازان امر به معروف و نهی از منکر که برای جلوگیری از وقوع ستمی به شهادت یا جانبازی می‌رسند.

وی اضافه کرد: در حقیقت شهدای ما در رأس کسانی قرار دارند که اهل مودت و عاشق خدمت به عالم هستند، مانند شهید حججی که دیدید با شهادتش چه تلاطمی به وجود آورد.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها