امضای تفاهمنامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و مرکز رسیدگی به امور مساجد

تفاهم­نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مرکز رسیدگی به امور مساجد این استان به امضا رسید.
کد خبر: ۲۵۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ - 03September 2017
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی و مسئول رسیدگی به امور مساجد تفاهم نامه همکاری امضاء کردندبه گزارش دفاع پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمد وفایی» مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی امروز یکشنبه با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، تفاهمنامه همکاری را با سردار پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امضا کرد.

موضوع همکاری این تفاهم­نامه، همکاری 5 ساله انجام اقدامات مشترک در جهت نشر و ترویج فرهنگ و ارزش‌­های دفاع مقدس در مساجد سراسر استان است.

ارائه اطلاعات لازم به ائمه جماعات در زمینه آشنایی با معارف دفاع مقدس، برگزاری گردهمایی­‌های مشترک به منظور تبیین طرح‌های حوزه نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همکاری در زمینه جمع­‌آوری اسناد و مدارک و تاریخ شفاهی دفاع مقدس در محلات، برنامه­ریزی در جهت درج مطالب دفاع مقدس در کتابچه بچه‌های مساجد و محراب از تعهدات مرکز رسیدگی به امور به مساجد استان خراسان رضوی در این تفاهمنامه است.

از تعهدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی می‌توان به تهیه محتوای علمی پیرامون دفاع مقدس، تأمین راوی جهت ارائه خاطرات در برنامه‌­های پیش­‌بینی شده، معرفی اساتید و سرفصل‌ها و محتوای لازم جهت برگزاری درس آشنایی با دفاع مقدس، ارائه محتوای لازم جهت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی بر اساس تقویم دفاع مقدس استان اشاره کرد.

این تفاهم­نامه در 4 ماده و 21 بند تنظیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار