فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف یک تن مواد افیونی در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات ویژه در غرب استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ - 03September 2017
کشف یک تن مواد افیونی در غرب تهران

به گزارش دفاع پرس از شهریار، سردار «محسن خانچرلی» فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان شهریار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلبس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات میدانی و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر را در شهرک وایین شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار دهند.  

این مسئول با اشاره به افزایش 53 درصدی دستگیری قاچاقچیان به نسبت زمان مشابه سال قبل، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ویژه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شده و با انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر، سه قاچافچی را دستگیر کردند.  

به گفته رئیس پلیس غرب استان تهران، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تن و 20 کیلوگرم تریاک کشف کرده و سه دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.  

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به افزایش 100 درصدی کشف موادمخدر به نسبت مشابه سال قبل، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها