آیت‌الله نوری همدانی:

پاسداشت آرمان‌های انقلاب و امام راحل وظیفه هر مسلمان ایرانی است

مرجع تقلید شیعیان به تلاش‌های امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان به‌ منظور نشر آموزه‌های دین و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و ازاین‌ رو پاسداشت آرمان‌های انقلاب و امام راحل جزو وظایف هر مسلمان ایرانی است.
کد خبر: ۲۵۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ - 03September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌‌های دفاع پرس، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با روسای کلانتری‌های انتظامی با اشاره به  دشمنی و خباثت‌های آمریکا و اسرائیل اظهار داشت: دشمنی در مقابل اسلام از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی یک دشمنی همیشگی است و این دو هر روز بر دشمنی خود می‌افزایند.

وی با تأکید بر اینکه هدف آمریکا و  رژیم صهیونیستی از دشمنی با اسلام از بین بردن آن است، افزود: در این میان امام خمینی(ره) با روشنگری‌های خود نقاب از چهره خبیثانه دشمنان برداشت و چهره واقعی آن‌ها را بر همگان آشکار کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به بنیان‌گذاری نظام ولایی از سوی امام راحل گفت: این نظام هم‌اکنون پایدار و برقرار است و پیروی از نظام ولایی و ولی‌فقیه امری واجب و ضروری است.

آیت‌الله نوری‌همدانی بیان کرد: در برابر دشمنان باید از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره با حفظ آمادگی لازم در همه عرصه‌ها به مقابله با آن‌ها پرداخت.

وی به تلاش‌های امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان به‌منظور نشر آموزه‌های دین و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند ازاین‌رو پاسداشت آرمان‌های انقلاب و امام راحل جزو وظایف هر مسلمان ایرانی است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تأکید بر حفظ نظام و انقلاب گفت: دفاع از تمامیت اراضی کشور و حفظ هوشیاری در مقابل دشمنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه در صورت نبودن امنیت در کشور گرفتار هرج‌ومرج خواهیم شد.

 منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار