فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام 3 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 6 تن مواد افیونی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ - 03September 2017
انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: نیروهای جان برکف پلیس سیستان و بلوچستان موفق به انهدام 3 باند بزرگ مسلح مواد مخدر در استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها و طی درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر 6 تن از انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات کشف و 3 باند بزرگ مسلح قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه 6 تن مواد مخدر از ابتدای شهریورماه تاکنون کشف شده، ادامه داد: این میزان مواد مخدر طی سه عملیات مختلف و به صورت درگیری مسلحانه کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این درگیری‌ها 3 قاچاقچی به هلاکت رسیده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اشراف اطلاعاتی نیروی‌های انتظامی استان این عملیات‌ها هیچ‌گونه تلفاتی نداشت.

وی با اشاره به تدوین بانک اطلاعاتی دارندگان سلاح در استان سیستان و بلوچستان گفت: در این بانک اطلاعاتی مشخصات دارندگان سلاح ثبت می‌شود و آثار و پیامدهای آن نیز گردآوری می‌شود و از نتایج آن‌ها در جهت پیشگیری از جرایم استفاده می‌شود.

قنبری در پایان به کاهش 7 درصدی جرایم در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و متذکر شد: همچنین طی این مدت 4 باند قاچاق لوازم آرایشی، پوشاک و لوازم منزل به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در استان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار