نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهید حججی حاصل درخت تنومند انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امثال شهید حججی با نثار جان و سر خود این انقلاب را حفظ و به نسل آینده سپرده‌اند و برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب خون دادند و وظیفه ما حفظ و زنده نگاهداشتن ارزش‌هایی است که آنها برای آن از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۲۵۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 03September 2017
شهید حججی حاصل درخت تنومند انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌ الله مصطفی علما صبح امروز در جمع مدیران آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با همه عظمت علمی و دینی خود را خدمتگزار مردم می‌دانست اظهار داشت: باید در تمام مراحل زندگی به‌ویژه در زمان مسئولیت خود را در محضر خدا بدانیم.

علما احساس آرامش و رضایت در وجود انسان را بزرگترین پاداش دانست و افزود: تنها چیزی که برای انسان پس از اتمام مسئولیت باقی می‌ماند احساس رضایت در برابر خداوند و وجدان مسئولان است.

وی آموزش ‌و پرورش را مغز متفکر جامعه دانست و بیان کرد: هیچ وزارتخانه‌ای به اهمیت، ظرافت و عظمت آموزش ‌و پرورش نیست و نسل آینده در محیط اسلامی و قرآنی و توسط معلمان ما رشد خواهند کرد.

علما با بیان اینکه پیشرفت امروزی کشور در زمینه‌هایی مانند دانش هسته‌ای و نظامی نتیجه تلاش معلمان و دانش‌آموختگان مدارس است، گفت: باید آموزش ‌و پرورش صدها روح‌الله تربیت و به جامعه تقدیم کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ما ادعا نمی‌کنیم که تمامی احکام اسلام را اجرا کرده‌ایم، عنوان کرد: امید داریم آنچه که در حد توان ما بوده به نحو مطلوب اجرا کنیم.

وی افزود: امثال شهید حججی با نثار جان و سر خود این انقلاب را حفظ و به نسل آینده سپرده‌اند و برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب خون دادند و وظیفه ما حفظ و زنده نگاهداشتن ارزش‌هایی است که آنها برای آن از جان خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به معلمانی که در گذشته در استان کرمانشاه فعالیت داشته‌اند، عنوان کرد: محمد حسین جلیلی از معلمان عالم، شاعر و ادیب کرمانشاهی است و اکنون این استان کرمانشاه از این قبیل انسانهای فرهیخته کم ندارد.

علما با بیان اینکه پیش از انقلاب اجازه بستن پیچ هواپیما را به فرزندان ما نمی‌دادند، اظهار کرد: این در حالی است که امروزه امثال شهید احمدی‌روشن و دیگر بزرگان در عرصه‌های مختلف تربیت شده و می‌شوند.
 
 منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار