فرمانده انتظامی استان مرکزی:

مبارزه با شیوع مصرف مواد مخدر نیازمند کار جهادی است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: کار مبارزه با شیوع مصرف مواد مخدر باید به‌صورت جهادی توسط تمامی دستگاه‌ها صورت بگیرد تا با این مشکل اساسی بتوان مقابله کرد.
کد خبر: ۲۵۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ - 03September 2017
مقابله با اعتیاد در استان مرکزی نیازمند کار جهادی استبه‌گزارش دفاع پرس از اراک، سردار «کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی استان مرکزی ظهر امروز در همایش آسیب‌شناسی مواد مخدر که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر حوزه شهید بهشتی اراک برگزار شد با بیان اینکه امروزه معضل اعتیاد دیگر به قشر و گروه خاصی اختصاص ندارد، اظهار داشت: امروز این معضل در تمام لایه‌های جامعه ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مقابله با این بلای خانمانسوز به عنوان یک ضرورت اساسی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اعتیاد و مواد مخدر زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، اعتیاد به مواد مخدر یکی از انحرافات شایع عصر حاضر به شمار می‌رود که سالانه قربانیان بی‌شماری می‎گیرد و آسیبی جدی بر پیکر خانواده و جامعه وارد می‌سازد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اهمیت آموزش در پیشگیری از اعتیاد تصریح کرد: آموزش، آگاه‌‌سازی و بالا بردن سطح دانش مردم در خصوص آسیب‌های مواد مخدر مهم‌ترین اصل در زمینه برخورد و مقابله با مواد مخدر است.

عزیزی ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر امروزه یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی جوامع بشری است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه و موجب رکود اجتماعی در زمینه‌های مختلف می‌شود.

این مسئول حاطرنشان کرد: کار مبارزه با شیوع مصرف مواد مخدر باید به‌صورت جهادی توسط تمامی دستگاه‌ها صورت بگیرد تا با این مشکل اساسی بتوان مقابله کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار