امین زندگانی در افتتاحیه مسابقه «کتاب و زندگی»:

حمایت لازم از کارهای دفاع مقدسی صورت نمی‌گیرد/ کتاب «دختر شینا» را سه ساعته خواندم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جای تعجب است که چرا حمایت لازم از کارهای دفاع مقدسی صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۲۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ - 03September 2017
تعجب می‌کنم چرا مسئولین دفاع مقدس را حمایت نمی‌کنند/ کتاب «دختر شینا» را سه ساعته خواندمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «امین زندگانی» بازیگر تلویزیون و سینما عصر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقه  بزرگ کتابخوانی «کتاب و زندگی» با بیان اینکه تشکیل نشدنِ پویش‌های کتابخوانی یک خلأ بود که سال‌ها در عرصه کتاب وجود داشت، اظهار داشت: برای من عجیب است که چرا حمایت لازم از کارهای دفاع مقدسی صورت نمی‌گیرد.

وی با ذکر خاطره‌ای از فعالیت خود در حوزه سینمای دفاع مقدس و جبهه مقاومت، گفت: سال‌ها قبل فیلمی را در ابتدای ظهور داعش در لبنان کار کردیم که متوقف شد و به جشنواره فجر را نیافت.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: مدتی است که اخبار داغی درباره شهادت شهید حججی وجود دارد؛ اما فکر می‌کنم تا کسی درک عمیقی نسبت به انسان‌های بزرگ نداشته باشد، فهم موضوع برای او سخت خواهد بود.

زندگانی گفت: زمانی برای من سوال بود که چرا جوانان کشورمان در دفاع مقدس حضور داشته اند و به شهادت رسیده‌اند تا اینکه در مراسم تشییع سه هزار شهید دوران دفاع مقدس حضور یافتم و وقتی کامیون حامل پیکر شهدا ترمز کرد، متوجه سبکی این تابوت‌ها شدم و فهمیدم آن‌ها برای سبک رفتن، پا به این میدان گذاشتند.

وی همچنین عنوان کرد: من کتاب «دختر شینا» را سه ساعته و با علاقه و عشق خواندم. امیدوارم این اتفاق مبارک ادامه پیدا کند؛ چون در اثر آن بزرگانی مثل شهید حججی پرورش یافته‌اند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها