پیکر شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» شناسایی شد

`پیکر شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
کد خبر: ۲۵۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ - 03September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،‌ پیکر شهید مدافع حرم «محمودشفیعی» که  در سال 94 و در دفاع از حریم اهل‌بیت به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، شناسایی شد.

دقایقی قبل جمعی از مسئولین با حضور در منزل این شهید سرافراز بازگشت و شناسایی پیکر مطهر شهید از طریق آزمایش DNA را به اطلاع خانواده وی رساندند.پیکر مطهر این شهید مدافع حرم هم اکنون در معراج شهدای تهران است.

اخبار تکمیلی در خصوص مراسم وداع و تشییع شهید محمود شفیعی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برپایه این گزارش، شهید محمود شفیعی یکی از شهدای مدافع حرم است که از سال 80 مشغول فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم غرب کشور بوده است به‌گونه‌ای که در کنار فعالیت‌های عمرانی از فعالیت‌های فرهنگی ـ تربیتی در قبال مردم منطقه و نیروهای جهادی همراه خود غافل نبوده است همچنین در طول مدت مبارزه با تروریستها در سوریه رسیدگی به اوضاع زندگی محرومان سوری دغدغه ایشان بوده و حتی به‌صورت شبانه به همراه همرزمانش برای محرومان منطقه وعده غذایی آماده می‌کرده است.

شهید محمود شفیعی علاوه بر فعالیتهای فرهنگی ـ تربیتی در اسلامشهر و فعالیتهای مستمر جهادی در کرمانشاه در چندین سال نیز در شهرستان پیشوا مشغول فعالیتهای فرهنگی ـ تربیتی بوده است.

شهید شفیعی برای مبارزه با تروریستهای تکفیری دو بار به سوریه اعزام شد و در تاریخ 29 آذر 94 در جبهه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه شهد شیرین شهادت را نوشید.

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: جوانان عزیز، چشم شهدا و تبلور خونشان به حرکت و شعور شما دوخته شده، باید مواظب باشیم خط ولایت را گم نکنیم، معیارها در تمامی گزینش‌ها و انتخاب‌ها، اشاره و اراده‌ ولایت است.

از شهید شفیعی دو دختر به نام «فاطمه» و «زهرا» به یادگار مانده است که هنگام خداحافظی خطاب به فاطمه گفت: به همه بگو بابای من مرد بود, مرد. همچنین طی هفته های گذشته پویش مردمی «رهرو» با تکیه بر این بخش از وصیتنامه شهید که:« شهید عزادار نمی‌خواهد، رهرو می‌خواهد...» راه اندازی شد که مورد استقبال مردم و شخصیتهای شهرستانی و شهر های دیگر قرار گرفت.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها