جوان ایرانی با نیت تقرب «الی‎الله» برای نجات جان انسان‌ها وارد میدان می‌شود

«حجت‎الاسلام معزی» گفت: جوان ایرانی با نیت تقرب «الی‎الله» برای نجات جان انسان‌ها وارد میدان می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ - 03September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت‎الاسلام عبدالحسین معزی»، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عصر امروز در آیین تجلیل از جوانان، امدادگران و داوطلبان کمپ‌های نوروزی سال 96 مازندران اظهار کرد: بیش از 20‌هزار امدادگر هلال در نوروز 96 در خدمت هم‌وطنان بودند.

وی افزود: در سه سالی که در خدمت جمعیت هلال احمر هستم، عید نوروز را با داوطلبان گذرانده‌ام و این کار بسیار لذت‎بخش است و شما داوطلبان برای مردم امنیت همراه با مهربانی می‎آورید و این مهربانی بسیار زیبا است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دریا مشکلاتی دارد اما نعمت است، اظهار کرد: در بیش از 400 ساحل دریای خزر بیش از یک‎هزار امدادگر هستند تا خطر را از مردم دور می‌کنند.

وی ادامه داد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک‌میلیون عضو هلال در بخش جوانان و 700 هزار نفر در بخش داوطلبان دارد و کانون‌های هلال را حتی در بین طلاب جوان نیز داریم و این مایه افتخار است.

معزی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در 19 کشور جهان و حتی در آمریکای لاتین و بولیوی و هم‌اکنون نیز در سیرالئون که دچار سیل شده است در حال خدمت‎رسانی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: 193 کشور عضو فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ هستند اما جوان ایرانی با نیت تقرب «الی‎الله» و با اعتقاد به خدا در راه نجات جان انسان‌ها وارد میدان می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم هلال احمر مازندران برای اعزام 72 جوان عضو جمعیت هلال این استان به کربلای معلی اظهار کرد: خیران ارزشمند همواره یاریگر جمعیت هلال هستند و این سفر نیز با حمایت خیران صورت می‎گیرد، لذا از این بابت از همکاری آنها قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال در پایان گفت: برنامه تجلیل از خادمان نوروزی هلال احمر را در هیچ‌کدام از استان‌های کشور نداشتیم و انشاالله سایر استان‌ها از این اقدام هلال احمر مازندران یاد بگیرند.

به گزارش فارس، در پایان از فعالان و خادمان جمعیت هلال احمر مازندران با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها