سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری 213 تن از اوباش تهران/ مناطق جرم‌خیز شناسایی شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی دو هفته کار اطلاعاتی پلیس امنیت، شب گذشته در 85 فقره عملیات 213 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۵۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ - 04September 2017
دستگیری 213 اوباش در شهر تهران/ شناسایی تمام نقاط آلوده به اراذل
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (دوشنبه 13 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ طی دو هفته کار اطلاعاتی پلیس امنیت شب گذشته در 85 فقره عملیات تعداد 213 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.
 
وی افزود: این افراد دستگیر شده بین 25 تا 30 سال سن دارند که نگران کننده است.
 
سردار رحیمی بیان داشت:‌ از متهمان سلاح‌های سرد مانند قمه، ساطور، شمشیر و سلاح‌های گرم شکاری و جنگی هم کشف شده است.
 
رئیس پلیس پایتخت گفت: در این عملیات متهمان در 32 پارک و 70 قهوه خانه که به عنوان پاتوق بوده با اطلاعات مردمی دستگیر شدند. همچنین از این افراد تعداد 10 دستگاه خودرو دودزا که برای فرار از دست نیروی انتظامی استفاده می‌شد نیز مصادره شده است.
 
سردار رحیمی بیان کرد: تمام نقاط آلوده به این قبیل افراد توسط پلیس امنیت تهران بزرگ شناسایی شده و به ترتیب اهمیت برخورد لازم صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: همچنین یک کارگاه پایپ سازی که در غرب تهران 500 مشتری ثابت داشت نیز کشف و متهمان مربوطه دستگیر شدند. 
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: مردم بدانند پلیس حامی آن‌هاست و می‌توانند با تماس با پلیس 110 حتی بدون معرفی خود، اطلاعاتی را که دارند بیان کنند و به پلیس برای شناسایی اراذل و اوباش کمک کنند و بدون شک این عملیات‌ها ادامه خواهد یافت به نحوی که شهر را برای این قبیل افراد نا امن خواهیم کرد و امان را از آن‌ها می‌گیریم.
 
سردار رحیمی گفت: با مجرمینی که اقدام به شرارت، زورگیری، تخریب اموال و ایجاد مزاحمت می‌کنند با هماهنگی قوه قضاییه برخوردی قاطع صورت می‌گیرد.
 
وی اضافه کرد: کشفیاتی هم که به دست می‌آید تحویل دستگاه قضایی می‌شود و بر اساس نظر قوه قضائیه برخی از کشفیات معدوم و برخی دیگر مانند سلاح‌های گرم در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: از این متهمان علاوه بر سلاح‌های سرد و گرم، مشروبات الکلی، پوشاک قاچاق و مواد مخدر صنعتی به همراه وسایل مربوطه توسط پلیس امنیت پایتخت کشف و مصادره شده است.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار