اشتری در جمع خبرنگاران تاکید کرد؛

لزوم اتخاذ تمهیدات مناسب برای ورود با انگیزه جوانان به خدمت سربازی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا جوانان و خانواده‌هایشان برای ورود به سربازی دارای انگیزه باشند و تشویق شوند.
کد خبر: ۲۵۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 04September 2017
لزوم اتخاذ تمهیدات مناسب برای ورود با انگیزه جوانان به خدمت سربازی
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش مهارت آموزی سربازان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل برگزاری این همایش تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی عنوان کرد: قشر عظیمی از جوانان کشورمان سالانه در نیروهای مسلح مشغول به خدمت هستند که وظیفه اصلی آن‌ها حفظ نظم و امنیت است که به جهت عدم اتلاف وقت باید در کنار آن مهارت آموزی نیز داشته باشند.
 
سردار اشتری عنوان کرد: اجرای بحث مهارت آموزی در دوران خدمت سربازی بر اساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا انجام شده است تا از ساعات فراغت سربازان به نحو احسن استفاده شود. برای اینکه با کسب مهارت لازم بتوانند پس از دوران سربازی وارد اجتماع شوند.
 
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم سطح تولید و اشتغال را افزایش بدهیم باید در مرحله نخست به حرفه‌آموزی روی آوریم تا جوانان ما متناسب با آنچه که آموخته‌اند جذب بازار کار شوند.
 
وی با تاکید بر بخش آموزش و حرفه آموزی گفت: در دوران خدمت سربازی در این رابطه باید به گونه‌ای تمهید شود که جوانان احساس نکنند که مقطعی از دوران جوانی را به بطالت گذرانده‌اند؛ باید به گونه‌ای باشد که جوانان و خانواده‌هایشان برای ورود به سربازی دارای انگیزه باشند و تشویق شوند.
 
سردار اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اولویت آموزشی سربازان در نیروی انتظامی بیان کرد: بالاترین سرمایه ما در نیروی انتظامی، نیروی انسانی است که بخش قابل توجهی از این نیروی انسانی را سرباز تشکیل می‌دهد. نیروی انتظامی هم اهتمام به آموزش کارکنان وظیفه دارد البته ماموریت اصلی این نیروها، تامین امنیت است که در این رابطه آموزش‌های لازم را می‌بینند.
 
وی خاطرنشان کرد: سربازارن در حین انجام وظیفه، ضمن کسب تجربه، تخصص‌های عمومی را هم فرا می‌گیرند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار