سردار اشتری در همایش «مهارت آموزی سربازان»:

اوقات فراغت سربازان نیروی انتظامی کم است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دوره‌های مهارت آموزی باید در اوقات فراغت سربازان انجام شود، گفت: اوقات فراغت سربازان نیروی انتظامی کم است.
کد خبر: ۲۵۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 04September 2017
اوقات فراغت سربازان نیروی انتظامی کم استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در همایش «مهارت آموزی سربازان» اظهار داشت: بخش اعظم سرمایه نیروهای مسلح را نیروی انسانی تشکیل می‌دهد.
 
وی ادامه داد: نیروهای مسلح سالانه چیزی حدود 400 تا 500 هزار سرباز را در اختیار دارند. لذا باید برای این قشر عظیم و جوان برنامه‌ریزی کرد تا بهترین استفاده و بازدهی را داشته باشیم.
 
سردار اشتری گفت: در مرحله نخست باید سربازان را در حوزه ماموریت‌های اصلی یعنی حفظ امنیت به کارگیری کرد و در مراحل بعدی با استفاده از اوقات فراغت آن‌ها به آموزش‌ مهارت‌های دیگر پرداخت.
 
وی تاکید کرد: در نیروی انتظامی سربازان بیشترین اوقات کاری را دارند و تقریبا اوقات فراغت آنان کم است. 
 
فرمانده ناجا گفت: برای اینکه بخواهیم کار مهارت آموزی تاثیر بیشتری داشته باشد باید متناسب با علاقه افراد حرفه آموزی شود تا در این عرصه خلاقیت و انگیزه افراد شکوفا شود. همچنین باید با توجه به شرایط اقلیمی و مناطقی که افراد پس از گذراندن دوره سربازی به آنجا مراجعه می‌کنند، این مهارت‌ها ارائه شود.
 
سردار اشتری تصریح کرد: باید به شناسایی افراد نخبه که به واسطه سربازی وارد نیروهای مسلح می‌شوند، بپردازیم و از این طریق از توانمندی‌های آن‌ها در حوزه کار و به ویژه آموزش خود سربازان استفاده کنیم که این کار بسیار مهمی است.
 
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش سربازان در دوران خدمت سربازی اظهار داشت: آن تعداد از سربازانی که تحت آموزش قرار می‌گیرند و مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند، اصولا با نشاط و با انگیزه بیشتری در عرصه‌های اجتماعی ورود پیدا می‌کنند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار