سرپرست شهرداری اردبیل عنوان کرد؛

اعلام آمادگی شهرداری اردبیل برای هرگونه همکاری جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس

سرپرست شهرداری اردبیل در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان برای هرگونه همکاری جهت ساخت این مرکز فرهنگی و نیز برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی هفته دفاع مقدس در این مکان اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۲۵۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ - 04September 2017

برپایی نمایشگاه فرهنگی رزمی سپاه در محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرپرست شهرداری اردبیل و فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز از پروژه در دست ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کردند.

در این بازدید که شهرداران مناطق چهارگانه اردبیل نیز حضور داشتند، «قدرت سیفی» سرپرست شهرداری اردبیل برای هرگونه همکاری جهت ساخت این مرکز فرهنگی و نیز برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی هفته دفاع مقدس در این مکان اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این بازدید سرهنگ پاسدار «غلامحسین محمدی‌اصل» فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه در هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار خواهد شد گفت: بعد از اتمام ساخت این مرکز و شروع بهره‌برداری از آن، نمایشگاه سالانه رزمی فرهنگی در هفته دفاع مقدس به گونه‌ای دیگر برگزار خواهد شد.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حاشیه این بازدید به خبرنگار دفاع پرس در استان اردبیل گفـت: نمایشگاه سالانه رزمی فرهنگی هفته دفاع مقدس با محوریت عملیات رمضان توسط تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان در دو بخش رزمی و فرهنگی از تاریخ 30 شهریور تا هفتم مهرماه با حال و هوای ماه محرم در این مکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار