برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) در اصفهان

دبیر پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) گفت: تجليل از 103 مداح اهل بيت (ع) كه متوسط سن آنها 83 سال است یکی ار برنامه‌های پانزدهمين دوره اجلاس بين‌المللی تجليل از پيرغلامان و خادمان حسينی است.
کد خبر: ۲۵۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 04September 2017
برگزاری پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیر غلامان امام حسین (ع) در اصفهانبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «مهدی دهقان» دبیر پانزدهمین اجلاس بین‌اللملی تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) بیان داشت: برگزاری دو نشست علمی با موضوع «رفع خرافات در عزاداری‌های سنتی و سينه‌زنی» و «اصلاح شعر در مداحي‌ها» و همچنین برگزاری نشست اديان آسمانی با سخنرانی نمايندگان اديان كليمی، مسيحی، زرتشتی و ارامنه از دیگر برنامه‌های جنبی اجلاس است.

وی با اشاره به اینکه همه ساله پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسين (ع) ويژه اجلاس، به برگزاركننده استانی كه سال بعد ميزبان اجلاس خواهد بود، اهدا می‌شود تصریح کرد: سال آینده استان لرستان میزبان شانزدهمين دوره اجلاس بين‌المللی تجليل از پير غلامان و خادمان حسينی خواهد بود.

دهقان افزود: اجلاس بين‌المللی تجليل از پيرغلامان و خادمان حسينی سال‌های گذشته در مرکز استان‌های بوشهر، همدان، اردبيل، ساری، اهواز و شیراز بوده و امسال در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور یک هزار مداح، ذاکر، مبلغ و پژوهشگر از داخل و خارج از کشور در این اجلاس عنوان کرد: 60 نفر ميهمان خارجی نیز از 32  كشور جهان در  این اجلاس شرکت می‌کنند.

دهقان متذکر شد: آئین افتتاحيه اجلاس روز چهارشنبه 22 شهريور در سالن كوثر اصفهان و اجرای آئین اختتاميه نیز با حضور بيش از 15 هزار نفر از مردم اصفهان و ميهمانان داخلی و خارجی روز پنجشنبه 23 شهريورماه در مسجد جامع اصفهان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار